خرید خانه در پردیس چقدر برای تان آب می خورد؟ قیمت بهمن 1401

در شهر پردیس فازهای متعددی وجود دارد که برخی از آن‌ها به تهران نزدیک‌ترند. بسیاری از متقاضیان خرید ملک به سبب خوش آب و هوا بودن و بافت کوهستانی این منطقه، برای خرید خانه به پردیس مراجعه می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

شهر جدید پردیس در حال حاضر 11 فاز دارد که از این تعداد، 8 فاز مسکونی و 3 فاز غیرمسکونی است. براساس گفتگو صورت گرفته با برخی از املاک‌داران، این افراد معتقدند که فاز یک یکی از پر رونق‌ترین فازهای این شهر جدید و از لحاظ موقعیتی فاز 5 و 8 به تهران نزدیک‌تر هستند. کاماپرس در ادامه برخی از فایل‌های فروش واحدهای مسکونی در فازهای ذکر شده را بررسی می‌کند.

خرید خانه در قدیمی‌ ترین فاز پردیس

به گفته املاک‌دارن، فاز یک یکی از قدیمی‌ترین فازهای این شهر است که به سبب قدمت آن رشد بیشتری داشته و دارای امکانات رفاهی بیشتری است. خرید واحد 90 متری دوخوابه در این فاز نیازمند بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 550 میلیون تومان است. این واحد دوخوابه در سال 88 ساخته شده و آسانسور همچنین پارکینگ دارد.

واحد دیگر 90 متری ساخت سال 84 در این فاز دو میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دو خوابه در طبقه سوم واقع شده و دارای پارکینگ است.

آریاک سفر

خرید خانه در پردیس با موقعیت نزدیک به تهران

املاک‌داران همچنین اشاره کرده‌اند فاز 5 از لحاظ موقعیتی به تهران نزدیک‌تر است و به همین سبب متقاضیان بسیاری دارد. قیمت واحد 85 متری یکسال ساخت در این فاز، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین شده است. از امکانات این واحد واقع شده در طبقه 12 می‌توان دو اتاق خواب و آسانسور را نام برد.

واحد 90 متری ساخت سال 88 در این فاز با قیمت 2 میلیارد و 550 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و از امکانات آن می‌توان دو اتاق خواب، آسانسور و پارکینگ را نام برد.

بیشتر بخوانید:

از دیگر فازهای نزدیک به تهران می‌توان فاز 8 را نام برد. خریدار برای واحد 88 متری ساخت سال 98 در این فاز باید 2 میلیارد و 850 میلیون تومان بپردازد. از امکانات این واحد مسکونی واقع در طبقه اول می‌توان به 20 متر تراس، دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

متقاضی خرید خانه در پردیس همچنین می‌تواند واحدی 80 متری ساخت 1400 را با قیمت 3 میلیارد تومان خریداری کند. این واحد مسکونی دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد و در طبقه سوم واقع شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز