بهترین گوشی های زیر ۱۰ میلیون تومان مدل ۲۰۲۳

لست سکند

سال ۲۰۲۳ با ظهور گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای که ویژگی‌های رده‌بالا را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند، شاهد تغییر قابل‌توجهی در بازار گوشی‌های هوشمند است. ازآنجایی‌که فناوری به تکامل خود ادامه می‌دهد و هر روز دسترسی آن آسان‌تر می‌شود، مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای خواستار دستگاه‌هایی هستند که قیمت پایین را بدون کاهش کیفیت ارائه می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، انتظار می‌رود این گوشی‌ها از سیستم‌های دوربین پیشرفته، پردازنده‌های قدرتمند و باتری‌های بادوام در کنار دیگر فناوری‌های پیشرفته دیگر بهره ببرند. به‌این‌ترتیب، بازار تلفن‌های ارزان‌قیمت ۲۰۲۳ وعده می‌دهد که فضایی هیجان‌انگیز هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای تولیدکنندگان به وجود آورد.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون تومان ساخت ۲۰۲۳ می‌پردازد.

سامسونگ گلکسی A14 5G

این گوشی ۲۰۲ گرمی با نمایشگر ۶٫۶ اینچی PLS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسلی معرفی شده است. گلکسی ای ۱۴ فایوجی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری ویژه سامسونگ یعنی One UI 5 عرضه شده که با تراشه سامسونگ Exynos 1330 یا مدیاتک Dimensity 700 جفت شده است. گزینه‌های ذخیره‌سازی این گوشی شامل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ و ۶ گیگابایت رم می‌شود. سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در پشت و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی عریض در جلوی این دستگاه تعبیه شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود. قیمت این گوشی در زمان نگارش این گزارش با ظرفیت ۶۴ و رم ۴ گیگابایت حدوداً هشت میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی A14

این گوشی که نسخه ارزان‌تر گلکسی A14 5G است، در بسیاری از ویژگی‌ها با آن مشترک است. این گوشی ۲۰۱ گرمی نمایشگر ۶٫۶ اینچی PLS LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسلی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد. پردازنده اقتصادی مدیاتک Helio G80 با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI Core 5 که مخصوص گوشی‌های اقتصادی است، جفت شده است. گزینه‌های ذخیره‌سازی آشنای ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت برای حافظه داخلی و ۴ و ۶ گیگابایت رم برای این گوشی نیز موجود است. دوربین‌های ۵۰، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی در این گوشی نیز حضور دارند. همان باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مسئولیت شارژدهی با شارژر ۱۵ واتی را برعهده دارد. این گوشی نیز با ظرفیت ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی در بازه هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی تا هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی موجود است.

بیشتر بخوانید:

جی پلاس X20

نمایشگر این گوشی ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD بوده و با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. جی پلاس از پردازنده چینی مدیاتک Helio G37 در ساخت این گوشی استفاده کرده است که با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم جفت شده است. پنل پشتی شیشه‌ای این گوشی حس گوشی‌های بالارده را منتقل می‌کند. تنظیم سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی عریض در جلوی این گوشی وجود دارد. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده که با شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود. این گوشی نیز در بازه قیمتی چهار میلیون و ۹۰۰ تا پنج میلیون و ۹۰۰ موجود است.

آنر X5

این گوشی که ارزان‌ترین دستگاه این لیست است، ۱۹۳ گرم وزن دارد. یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی TFT LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. برند چینی Honor از تراشه مدیاتک Helio G25 به‌عنوان پردازنده مرکزی این دستگاه بهره برده است که با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم جفت می‌شود. در پشت این گوشی یک دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک لنز عریض ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این گوشی از حسگر اثر انگشت بی‌بهره است. مخاطبان می‌توانند این گوشی را با قیمتی حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون تومان تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آنرجی پلاسسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز