بهترین برند سنتور برای مبتدی ها کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برای انتخاب بهترین برند سنتور برای مبتدی‌ها، قبل از هر کار بهتر است افراد با استاد موسیقی خود مشورت کنند. در صورتی که افراد به صورت خودآموز سنتور می‌زنند و یا نیاز به تحقیقات بیشتری برای خرید سنتور دارند می‌توانند به برخی از برندها از جمله موسوی اعتماد کنند. تعداد برندهای ساز سنتور بسیار بیشتر از قبل شده و به همین جهت انتخاب سخت است.

کاماپرس در این گزارش بهترین برندهای سنتور و قیمت سنتور برای افراد مبتدی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی و با توجه به محبوبیت سازها معرفی می‌کند.

سنتور موسوی سه مهر ویژه

سنتور موسوی یکی از معروف‌ترین بندهای سنتور در بازار بوده و مدل سه مهر ویژه آن جزو محصولات پرفروش این برند به حساب می‌آید. قیمت حدودی این سنتور در زمان تهیه این گزارش، 7 تا 8 میلیون تومان بوده و جنس آن چوبی است. این سنتور 18 خرک داشته و برای افرادی که به تازگی سنتور را شروع کرده‌اند یا در اواسط کار هستند می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سنتور شقایق مدل دو مهر

سنتور دیگری که برای خرید مبتدی‌ها توصیه می‌شود با قیمت حدودی 2 تا 2.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس گوشی کوک استیل و جنس خرک چوب گردو ارائه شده و جنس بدنه آن نیز از چوب است.

سنتور فرد 5 مهر ویژه

این سنتور در حدود 2 تا 4 میلیون تومان قیمت داشته و برای افرادی که به ساز رنگی علاقه دارند انتخابی مناسب به حساب می‌آید. این ساز 18 خرک داشته و خرک‌های آن رنگ چوب هستند. خود ساز نیز با رنگ مشکی به فروش می‌رسد.

سنتور ایران ساز مدل هامون

سنتور پرطرفدار دیگری که در بازار به فروش می‌رسد در حدود 12 میلیون تومان قیمت داشته و مدل طرحدار است. این ساز با جنس گوشی کوک استیل طراحی شده و ساختار بدنه آن از چوب آزاد است. این محصول 18 خرک داشته و استفاده از آن برای علاقه مندان جذابیت زیادی دارد.

سنتور فردین سه مهر سفارشی

در نهایت، یکی از بهترین سازهایی که افراد مبتدی و یا کسانی که کمی کار کرده‌اند می‌توانند خریداری کنند سنتور فردین سه مهر است که با قیمت حدودی 13 تا 15 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ساز برای افرادی که به دنبال محصولی گران‌تر هستند مناسب بوده و کیفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالزدیجی کالاسازکالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز