برگرداندن اکانت غیرفعال شده در اینستاگرام

تورهای مسافرتی لحظه آخر

غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام دلایل متفاوتی دارد که در این مقاله میخواهیم با هم به بررسی آنها بپردازیم ، این چند روز بسیاری از کاربران پیج اینستاگرام خود را از دست دادن و دلیل آن اشتباه وارد کردن تاریخ تولدشان بود، چرا که اینستاگرام محدودیت سنی را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رایانه کمک این روزها یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از شرکت خدمات کامپیوتری رایانه کمک پرسیده میشود مرتبط با این موضوع است که چرا اکانت اینستاگرام من غیر فعال شده است مشاورین پشتیبان اینستاگرام رایانه کمک نیز مطلبی در این رابطه نوشته اند و در اختیار کاربران خود قرار داده اند تحت عنوان ” برگرداندن اینستاگرام و حل مشکل آن ” که اگر همراه این مطلب قدم به قدم پیش برین قطعا مشکل شما برطرف خواهد شد.

فیلم آموزشی حل مشکل غیر فعال شدن اینستاگرام

همچنین از آنجایی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با فیلم ارتباط بهتری برقرار میکنند فیلم آموزشی برای حل این مشکل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است تا مشکل بسته شدن پیج خود را به دلیل محدودیت سنی در اینستاگرام  به راحتی برطرف کنید

راز آسمان پایتخت

میتوانید این فیلم آموزش را در صفحه اینستاگرام رایانه کمک مشاهده کنید لینک فیلم آموزشی : فیلم آموزشی  حل مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرامی

بیشتر بخوانید:

پشتیبانی اینستاگرام در رایانه کمک

همانطور که مشاهده کردین کارشناسان ما در اسرع وقت سعی کردن مشکل شما را برطرف کنند و مطالب آموزشی بسیار عالی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند، بهتر است کمی با ما آشنا شوید ، شرکت رایانه کمک یک شرکتی است که خدمات کامپیوتری و خدمات مرتبط با نرم افزار های موبایل ارائه میدهد، این شرکت با سابقه بیش از 15 سال در حل مشکلات کامپیوتری و موبایلی کارشناسان بسیار مجربی در هر زمینه دارد که شما میتوانید پس از تماس با شرکت به کارشناس مرتبط با موضوع سوال خود متصل شوید و موضوع مشکل خود را مطرح کنید.

علاوه بر حل مشکلات کامپیوتری ، عیب یابی شبکه های کامپیوتری و حل مشکلات سخت افزاری کامپیوتر ، موضوعات مرتبط با موبایل نیز شامل پشتیبانی این شرکت میشود برای مثال پشتیبانی اینستاگرام برای برگرداندن پیج از دست رفته ، بازگردانی پیج های هک شده ، مشاوره برای پیشرفت پیج ، راهنمایی در جهت رشد و تبلیغات پیج های اینستاگرام را میتوانیم به عنوان موضوعاتی که روزانه به بسیاری کاربر پاسخگو هستند بیان کنیم. اگر شما هم میخواهید از خدمات ما استفاده کنید کافیه از طریق تلفن های ثابت با شماره 9099071540 و از طریق موبایل با شماره 0217129 در تماس باشید.

دلیل غیر فعال شدن کانت اینستاگرام چیست ؟

تا به اینجا متوجه شدیم که یکی از دلایلی که این روزها با آن رو به رو شده بودیم و بسیاری از اکانت های اینستاگرام غیر فعال شده موضوع اشتباه وارد کردن تاریخ تولد بود که راه حل را نیز در سایت بالا به شما ارائه دادیم اما حالا میخواهیم مهمترین دلایل دیسیبل شدن پیج اینستاگرام را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید:

1-عدم رعایت کردن قوانین اینستاگرام یکی از مهم ترین دلایل بروز این مشکل است. که می توانیم به نوعی بگوییم دلایل دیگری که در اینجا بیان میکنیم زیر مجموعه ای از این است که شما قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده اید.

2- استفاده کردن از نرم افزار های شخص ثالث به این معنی که شما برای افزایش فالور و یا چک کردن افرادی که فالو بک ندادن و یا بررسی افرادی که پیج اینستاگرام شما را آنفالو میکنند دست به کار عجیبی میزنید !!! یک نرم افزاری که منبع مشخصی نیز ندارد را نصب میکنید و یوزر و پسورد اکانت خود را داخل این نرم افزار اضافه میکنید ! با اینکار هم امنیت پیج خود را به خطر انداخته  اید هم از قوانین سرپیچی کرده اید.

3-استفاده از سایت های ناشناس برای اینستاگرام برای دریافت لایک و کامنت و فالور جعلی ، یکی از خط قرمز های اینستاگرام این است که شما لایک و کامت های جعلی خریداری کنید به محض متوجه شدن سریعا پیج شما دیزیبل خواهد شد ( نکات بیشتر در رابطه با دیسیبل شدن پیج اینستاگرام )

4- حذف کردن پست های اینستاگرام از آنجایی که اینستاگرام برای کاربران خود ارزش بسیاری قائل است با حذف کردن پست های اینستاگرام اصلا موافق نیست! اگر شما در ماه یکی یا دو پست را حذف کنید مشکلی  نیست اما حذف تعداد زیاد پست یکجا خلاف مقرارت است.

5-هک شدن پیج اینستاگرام ، یکی دیگر از دلایل غیر فعال شدن پیج اینستاگرام هک شدن آن است که ممکن است فردی اکانت شما را هک کند و آن را غیر فعال کند.

نتیجه گیری

با مهمترین دلایل بسته شدن پیج اینستاگرام آشنا شدیم همچنین بهترین مطالبی که میتوانست به شما در رابطه با حل مشکلات اینستاگرام کمک کند را معرفی کردیم امیدواریم این آموزش ها برای شما عزیزان مفیده بوده باشد در صورتی که سوال کامپیوتری داشته باشید و یا در رابطه با موبایل خود با مشکلی رو به رو شده باشید میتوانید با کارشناسان رایانه کمک در تماس باشید برای تماس با کارشناسان رایانه کمک از طریق تلفن ثابت شماره 9099071540 و از طریق موبایل شماره 0217129 را شماره گیری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه کمک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز