تعمیر کامپیوتر در کمترین زمان با رایانه کمک 

لست سکند

همیشه زمانی که با یک ارور کامپیوتری یا اروری بر روی گوشی موبایلمان روبرو می‌شویم اولین مسئله که ممکن است ذهن ما را به خود درگیر کند این است که چگونه به رفع مشکل کامپیوتری و تلفن همراه خود بپردازیم ؟ زیرا حمل دستگاه و انتقال آن به مراکز خدمات کامپیوتری کار آسانی نیست علاوه بر این با داشتن اطلاعات محرمانه دیگر نمیشود برای کارهای تعمیر کامپیوتر و گوشی به هر کسی اعتماد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ازاین‌رو وجود یک مرکز تخصصی رفع مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه که به ‌صورت کامل با فرایند تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزار آشنا باشند از واجبات است تا همه افراد زمانی که با ارور یا خطا کامپیوتری روبرو می‌شوند بدون هیچ نگرانی برای عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر به این مرکز رجوع کنند.

در این مقاله تصمیم داریم خدمات شرکت رایانه کمک که ارائه خدمات کامپیوتری تلفنی و حضوری است را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

راز آسمان پایتخت

رایانه کمک اولین شرکت پشتیبانی کامپیوتری در ایران

رایانه کمک اولین مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتری به‌ صورت تلفنی در کشور است که بیش از 760 هزار کاربر فعال دارد این مرکز توانسته است، در طول 2 دهه فعالیت خود به بیش از 9 میلیون سوال در زمینه مشکلات کامپیوتری، لپ‌تاپ، تلفن همراه، پرینتر، شبکه و…. با افتخار پاسخ دهد. به همین دلیل روزانه هزاران شرکت های حقوقی و افراد حقیقی برای دریافت خدمات کامپیوتری غیرحضوری و حضوری رایانه کمک با کارشناسان آنها در ارتباط هستند.

در واقع رایانه کمک با گردآوری متخصص‌های مجرب کامپیوتری در رایانه کمک کاری کرده است که زمانی که کاربران با مشکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزار در کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود روبرو میشوند، نیازی به انتقال دستگاه خود برای حل مشکل کامپیوتری به مراکز تعمیرات رایانه نامعتبر نداشته باشند و بتوانند در خانه یا محل کار خود به‌دور از هرگونه استرس و کمترین هزینه به‌سرعت به رفع مشکل اقدام کنند.

چرا حل مشکل و ارورهای کامپیوتری را به رایانه کمک بسپاریم؟

همان‌طور که می‌دانید فرایند سرویس کامپیوتر یک موضوع تخصصی است و اگر توسط افراد تازه‌کار و غیرمتخصص انجام شود ممکن است به دستگاه شما آسیب وارد شود. کارشناسان رایانه کمک در طول دو دهه فعالیت در زمینه حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه با تمام مراحل عیب‌یابی و رفع مشکلات رایانه و گوشی آشنا هستند و می‌توانند به‌سرعت به رفع مشکلات کامپیوتر شما اقدام کنند.

اما مزیت اصلی تعمیرات سخت‌افزار تلفنی رایانه کمک نسبت به دیگر خدمات کامپیوتری چیست؟

کیفیت در تعمیرات کامپیوتر:

اولین مزیت رایانه کمک این است که می‌توانید مطمئن باشید تمام فرایند تعمیر لپ‌تاپ و کامپیوتر شما توسط کارشناسان متخصص به این حوزه انجام می‌شود و دستگاه شما زمان تحویل تمام مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن رفع شده است.

سرعت در عیب‌یابی و رفع مشکل کامپیوتر:

کارشناسان رایانه کمک علاوه بر تسلط کامل به فرایند رفع مشکلات و ارور کامپیوتری، با بیشتر قطعات سخت‌افزاری آشنا هستند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن به رفع مشکلات کامپیوتری بپردازند. به همین دلیل فرایند حل مشکل کامپیوتر توسط کارشناسان همیشه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و سرویس‌کارهای رایانه کمک بادقت دستگاه را بررسی کرده و به رفع مشکلات کیس کامپیوتر، لپ‌تاپ و تلفن همراه می‌پردازند.

قیمت تعمیرات کامپیوتر:

رایانه کمک همیشه سعی می‌کند اولویت خدمات کامپیوتری خود را بر روی رضایت کاربران متمرکز کند به همین دلیل تمام فرایندهای رفع خطاهای کامپیوتری و تلفن همراه با نازل‌ترین خدمات ارائه می‌شود تا هیچ فردی نگران هزینه تعمیر کامپیوتر و رفع مشکل آن نباشد.

راه‌های ارتباطی با رایانه کمک

رایانه کمک همیشه سعی دارد برای مساعدت کاربران وفادار خود راه‌های ارتباطی مختلفی را تدارک ببیند تا افراد هر زمانی که با مشکل یا ایراد کامپیوتری یا تلفن همراه روبرو می‌شوند بدون هیچ نگرانی با کارشناسان مجرب کامپیوتری ما در ارتباط بوده و مشاوره تلفنی و اینترنتی دریافت کنند.

به همین منظور قصد داریم روش‌های مختلف ارتباط با شرکت رایانه کمک را برای کاربران شرح بدهیم تا در هر شرایط از خدمات کامپیوتری آنلاین و پشتیبانی رایانه کمک استفاده کنند.

خدمات کامپیوتر در محل رایانه کمک

خدمات کامپیوتری در محل یکی از اصلی‌ترین سرویس‌های شرکت رایانه کمک است که به کاربران ارائه می‌دهد. گاهی ممکن است کاربران با مشکل سخت‌افزار یا نرم‌افزار کامپیوتری روبرو شده باشند و به هر دلیلی بتوانند دستگاه خود را از خانه خارج کنند. در چنین شرایطی وجود سرویس‌کار کامپیوتری که به تمام حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تسلط داشته و بتواند در محل حضور داشته باشد اهمیت به سزای دارد.

ازاین‌رو خدمات کامپیوتری در خانه و محل کار رایانه کمک راه‌اندازی شده است تا اگر با هرگونه مشکل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی، پرینتر و… روبرو شده‌اید از رایانه کمک درخواست تعمیرکار کامپیوتر بدهید تا به مکان موردنظر شما اعزام شوند.

یکی از مزیت‌های این خدمات این است که کاربران لازم نیست در این شرایط برای رفع مشکلات رایانه‌ای و تلفن همراه خود به خدمات کامپیوتری‌های بیرون از منزل مراجعه کنند و تنها کافی است با شماره 77243476 تماس حاصل فرمایید. با این کار مستقیماً به واحد عیب‌یابی و تعمیرات سخت‌افزار رایانه کمک متصل می‌شوید و می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت اصلی رایانه کمک فُرم درخواست سرویس‌کار حضوری کامپیوتر در منزل و یا در محل کار را ثبت کنید.

خدمات کامپیوتر تلفنی از راه دور رایانه کمک

به‌طورکلی مشکلات کامپیوتر و تلفن همراه به دودسته تقسیم می‌شوند:

دسته اول مشکلات سخت‌افزار و تعمیر قطعات کامپیوتر دستگاه است که لازم است متخصص‌های فنی به‌صورت کامل سخت‌افزار و نرم‌افزار را از نزدیک بررسی کنند. در این حالت لازم است کارشناسان رایانه کمک در محل حضور داشته باشند.

دسته دوم به این صورت است که گاهی ممکن است با خطایا ارور نرم‌افزاری کامپیوتر روبرو شده باشید که در این حالت با انجام یک سری تغییرات می‌توان آن را رفع کرد. در چنین حالتی پیشنهاد ما استفاده از مشاوره تخصصی کامپیوتری رایانه کمک است.

در نظر داشته باشید که کارشناسان فنی کامپیوتری همیشه در مرکز پشتیبانی و خدمات کامپیوتری رایانه کمک آماده پاسخگویی به مشکلات و ایرادات کامپیوتری و تلفن همراه شما هستند؛ بنابراین در هر زمان و مکان با مشکل یا سوال خاصی روبرو شده‌اید بدون هیچ نگرانی با ما در ارتباط باشید.

چطور با رایانه کمک تماس بگیریم ؟

برای دریافت مشاور کامپیوتری از کارشناسان این شرکت می‌توان با شماره 9099071540 (برای تلفن‌های ثابت) و 0217129 (از تلفن‌های همراه) با مجموعه رایانه کمک در ارتباط باشید. کارشناسان دوره‌دیده رایانه کمک باتوجه‌به توضیحات شما به‌سرعت فرایند عیب‌یابی و رفع ارور کامپیوتری را آغاز کرده و بهترین روشی که می‌تواند در کمترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کند را به شما ارائه می‌دهد.

در چنین شرایطی ممکن است کاربران تسلط کافی به کامپیوتر نداشته باشند و یا نتوانند اطلاعات کافی از خطا کامپیوتری به کارشناسان ما بدهند. اما نگران نباشید زیرا کارشناسان رایانه کمک با استفاده از برنامه‌های ریموت از راه دور به دستگاه شما متصل شده و فرایند رفع مشکلات کامپیوتری از راه دور را انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که مشاوره اینترنتی رایانه کمک که از طریق برنامه های ریموت از راه دور انجام می‌شود رایگان بوده و کاربران تنها هزینه تماس تلفنی با رایانه کمک را می‌پردازند.

استفاده از خدمات کامپیوتری و تلفن همراه

گاهی ممکن است کاربران با تلفن ثابت دسترسی نداشته باشند. اما نگران نباشید زیرا رایانه کمک فکر این قسمت را هم کرده است تا کاربران در هر شرایطی با مرکز پشتیبانی کامپیوتری در ارتباط باشند.

یکی دیگر از راه‌های بهره‌مندی از خدمات کامپیوتری تلفنی، استفاده از اپلیکیشن خدمات کامپیوتری رایانه کمک است، با بهره‌گیری از این برنامه می‌توانید آن را بر روی گوشی خود نصب‌کرده و با خرید اعتبار رایانه کمک با دفتر خدمات کامپیوتری در ارتباط باشید.

در واقع این سیستم ایجاد شد تا کاربران بدون استفاده از تلفن ثابت و خط سیم‌کارت، تنها با استفاده از یک برنامه و اتصال به اینترنت با کارشناسان پشتیبانی کامپیوتر در ارتباط بوده و از آنها خدمات رایانه‌ای دریافت کنند.

در اپلیکیشن پشتیبان کامپیوتری رایانه کمک علاوه خرید شارژ و تماس با خدمات کامپیوتری رایانه کمک امکان کنترل حساب کاربری و میزان شارژ هم وجود دارد. همچنین در منوی اصلی آن عکس، نام کارشناسان و زمینه تسلط هرکدام را به‌صورت کامل توضیح داده شده است تا بتوانید در زمان تماس با گرفتن داخلی موردنظر کارشناس مستقیماً با خود صحبت کنید.

حل مشکل کامپیوتری به‌صورت رایگان

در قسمت بالا به شیوه دریافت خدمات تعمیرات کامپیوتر حضوری و غیرحضوری از شرکت رایانه کمک اشاره کردیم که هرکدام لازمه این است که کاربران هزینه آن را بپردازند، اما یک روش دیگر وجود دارد که کاربران می‌توانند به رفع خطا کامپیوتری و تلفن همراه به‌صورت رایگان اقدام کنند.

گاهی ممکن است کاربران به‌صورت باشد که فقط قصد دارند چند سوال کامپیوتری بپرسند و یا دسترسی به تلفن همراه ندارند، در چنین شرایطی کاربران می‌توانند از خدمات پشتیبانی کامپیوتری آنلاین و رایگان رایانه کمک بهره‌مند شوند. خوشبختانه تمام متخصص‌های فنی کامپیوتر به اینترنت دسترسی دارند و درصورتی‌که فردی با مشکل یا سوال کامپیوتری و تلفن همراه روبرو شده باشد می‌تواند سوال خود را پرسیده و پاسخ کارشناسان ما را دریافت کند.

برای این کار چند روش وجود دارد که کاربران می‌توانند ابتدا وارد سایت اصلی رایانه کمک شده و در بخش کامنت‌ها یکی از پست‌های مرتبط به سوال خود را به‌عنوان دیدگاه ثبت کنند با این کار سرویس‌کارهای کامپیوتر ما دیدگاه آنها را بررسی کرده و پس از بررسی بهترین جواب را به آنها ارائه می‌دهد.

همچنین یک روش دیگر وجود دارد که از گروه تلگرامی خدمات کامپیوتری رایگان استفاده کنید، این شرکت برای راحتی هر چه بیشتر شما کاربران عزیز به کارشناس‌های فنی کامپیوتری راه‌های متفاوتی را پیش پای شما قرار می‌دهد تا در هر شرایطی بتوانید به حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه خود اقدام کنید. برای دریافت مشاوره کامپیوتری رایگان تنها کافی است وارد کانال تلگرامی رایانه کمک به آدرس (@rk7129) شوید.

پس از آن مشکل یا سوال کامپیوتری خود را به‌صورت کامل در یک پیام ارسال کنید. با این کار سوال شما توسط متخصص‌های فنی رایانه کمک مشاهده شده و بهترین راه‌حل به شما داده می‌شود؛ بنابراین برای دریافت خدمات کامپیوتری آنلاین و رایگان می‌توانید از روش‌های گفته شده استفاده کنید.

سایت دانلود برنامه‌های ضروری رایانه کمک

از دیگر خدماتی که توسط این شرکت ارائه میشود می‌توان به سایت دانلود رایانه کمک اشاره کرد. تابه‌حال شده که پس از دانلود اپلیکیشن با خطا نصب نشدن برنامه روبرو شوید و یا پس از دانلود یک نرم‌افزار سنگین برای کامپیوتر خود متوجه شوید که فایل دریافتی مشکل دارد؟

یکی از دغدغه‌های کاربران زمان دانلود نرم‌افزار این بوده است که از کجا به یک سایت مطمئن برای دانلود اپلیکیشن و نرم‌افزار کاربردی کامپیوتر و تلفن همراه دسترسی داشته باشیم؟

کدام سایت بهترین و به‌روزترین نرم‌افزارهای مهم کامپیوتر و تلفن همراه را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

و یا اگر با مشکل در زمان نصب و کرک کردن برنامه روبرو شویم چگونه به رفع مشکل کامپیوتری و تلفن همراه خود اقدام کنیم؟

در این شرایط می‌توان به سایت دانلود رایانه کمک اشاره کرد که با نام 71398.ir فعالیت می‌کند در این سایت تمام نرم‌افزارهای ضروری کامپیوتر و تلفن همراه به‌صورت رایگان قرار داده شده است تا کاربران عزیز بتوانند بدون نگرانی از خراب بودن نرم‌افزارهای برنامه خود را دانلود کرده و بر روی دیوایس خود نصب کنند.

یکی از مزیت‌های سایت دانلود برنامه‌های کاربردی این است که تمام بخش‌های آن دسته‌بندی‌شده است و در هر دسته‌بندی باتوجه‌به تجربه کارشناسان تعمیرات کامپیوتری رایانه کمک، بهترین‌ها برای کاربران قرار داده شده است، به همین دلیل دسته‌بندی‌های (دانلود درایور کامپیوتر و لپ‌تاپ، دانلود ویندوز جدید و قدیمی، دانلود آنتی‌ویروس، دانلود نرم‌افزار ریموت دسکتاپ، دانلود درایور پرینتر و…) جزو پربازدیدترین دسته‌بندی‌های دانلود 71398.ir به شمار می‌روند.

همچنین زمان واردشدن به هر برنامه شرح کاملی از کاربرد برنامه، ویژگی‌های آن، سؤالات شایع کاربران در مورد آن نرم‌افزار، آموزش نصب برنامه و مشکلات شایع نرم‌افزار بیان شده است تا کاربران بتوانند قبل از دریافت نرم‌افزار درک واضح از فعالیت و شیوه نصب آن داشته باشند و از طرفی اگر در حین نصب با خطایا ارور خاصی روبرو شوند، به‌راحتی با کارشناسان فنی رایانه کمک در ارتباط بوده و مشاوره کامپیوتری و تلفنی دریافت کنند.

جمع‌بندی

و در آخر از شما ممنون هستیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید در این مطلب قصد داشتیم بخشی از مهم‌ترین خدمات شرکت رایانه کمک را به شما معرفی کرده و به شرح آن بپردازیم، بنابراین درصورتی‌که با مشکل یا سوال کامپیوتری خاصی روبرو شده‌اید با استفاده از روش‌های بالا با کارشناسان کمک کامپیوتری رایانه کمک در ارتباط باشید و از آنها مشاوره تلفنی و اینترنتی دریافت کنید.

مرتبط با : رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “تعمیر کامپیوتر در کمترین زمان با رایانه کمک 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز