بررسی کی ام سی k7 ؛ خودرویی زیبا از سرزمین چین (ویدیو)

شاسی بلند کی ام سی k7 که در کشور چین با نام جک X7 شناخته می شود، در واقع نخستین شاسی بلند از نسل سوم خانواده جک است و به دیگر اعضا خانواده مانند جک X8 شباهت غیرقابل انکاری دارد. شرکت خودروسازی جک از نیمه دوم سال 2020 شاسی بلند جک X7 را در بازار چین عرضه کرده و کرمان موتور نیز اسم کی ام سی K7 را برای آن انتخاب کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به بررسی شاسی بلند کی ام سی k7 می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند کی ام سی k7 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز شده است که 174 اسب بخار نیرو و 215 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این میزان از نیرو و گشتاور از طریق یک گیربکس شش دنده اتوماتیک و دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. شاسی بلند کی ام سی k7 می تواند ظرف 10.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن توسط شرکت سازنده، 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

قیمت شاسی بلند کی ام سی k7 در بازار چین از حدود 100 هزار یوآن برای تیپ پایه آغاز شده و در تیپ فول آپشن آن به حدود 140 هزار یوآن می رسد که به طور تقریبی معادل با 14 الی 20 هزار دلار است. این خودرو در کشورمان رقبایی مانند دیگنیتی پرایم بهمن موتور و تیگو 7 مدیران خودرو را پیش روی خودش دارد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جککرمان موتور
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز