شاسی بلند سوزوکی گرند ویتارا ۲۰۲۳ رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

بعد از انتشار یک تیز تبلیغاتی کوتاه، کمپانی سوزوکی سرانجام از گرند ویتارای کاملاً جدیدش رونمایی کرد که هیچ شباهتی به گرند ویتارای قدیمی ندارد. این محصول جدید در حالی سر از بازارهای جهانی در آورده است که از یک فناوری هیبریدی که از کمپانی تویوتا گرفته شده است بهره می برد. شاسی بلند گرند ویتارای جدید شباهت های زیادی به همتایش از کمپانی تویوتا، یعنی تویوتا هایرایدر دارد و این خودروهای ژاپنی توانست اند در بازارهای جهانی خوش بدرخشند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند گرند ویتارا مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند گرند ویتارا 2023 به یک موتور هیبریدی سه سیلندر و 1.5 لیتری مجهز شده است که در تویوتا یاریس و تویوتا یاریس کراس نیز تعبیه شده است. یک موتور برقی 12 ولتی نیز به کمک این موتور بنزینی می آید و در مجموع 101 اسب بخار نیرو و 137 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند.

ترکیب هیبریدی این دو موتور میزان تولید گاز آلاینده CO2 را کاهش می دهد، مصرف سوخت را پایین می آورد و باعث افزایش شتاب و گشتاور نیز می شود. خریداران می توانند بسته به نیاز خودشان از بین گیربکس های شش سرعته اتوماتیک و یا پنج دنده دستی یکی را انتخاب کنند، همچنین امکان انتخاب سیستم دیفرانسیل جلو و یا چهار چرخ محرک نیز وجود دارد. در داخل کابین شاسی بلند گرند ویتارا 2023 تجهیزاتی مانند شش کیسه هوا، دوربین 360 درجه و سیستم ترمز اضطراری خودکار به چشم می خورد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سوزوکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز