بدبینی معامله گران به آینده قیمتی بیت کوین

لست سکند

قیمت بیت کوین طی روز جاری نسبت به دیروز، 339 دلار بالا رفت و در مرز 41 هزار و 870 دلاری قرار گرفت. فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال نسبت به هفته قبل کم شده اما وضعیت کلی بازار همچنان نزولی است. ضمن اینکه خروج سرمایه از صندوق‌های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، این هفته هم برای چهارمین هفته متوالی، خروج سرمایه از صندوق‌های سرمایه گذاری رمزارزها اتفاق افتاد. با در نظر گرفتن این هفته، مجموع سرمایه خارج شده از این صندوق‌ها به مرز 465 میلیون دلاری رسید. روز گذشته هم بازار بیت کوین و هم آلت کوین‌ها نزولی بود. با این حال در دوران رکود، کاهش قیمت آلت کوین‌ها بیشتر از بیت کوین است. این روند بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که معامله گران همچنان محتاطانه در مورد این بازار عمل می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

داده‌های مشتقه بازار بیت کوین هم بیانگر این است که معامله گران حرفه‌ای نسبت به آینده قیمتی این رمزارز چندان امیدوار نیستند. تشدید احساسات نزولی بعد از برگزاری نشست کمیته آزاد بانک مرکزی آمریکا اتفاق افتاد. طبق آخرین آمار و اطلاعات منتشر شده، گویا فدرال رزرو قصد دارد تا در سال 2022 سرعت خرید اوراق قرضه دولتی را کم کرده و در کنار آن نرخ بهره بانکی را هم بالا ببرد.

کف قیمتی بیت کوین چقدر است؟

این مسئله به همراه برخی از اتفاقات مهم دیگر باعث شد که در کل احساسات درباره آینده قیمت بیت کوین منفی باشد و خوش بینی‌ها درباره آن کمرنگ شود. ضمن اینکه با توجه به شرایط موجود نمی‌توان پیش بینی درستی درباره کف قیمتی بیت کوین و وضعیت آینده آن ارائه کرد. در واقع تنها گذر زمان می‌تواند کف قیمتی این ارز دیجیتال معروف را مشخص کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز