قیمت بیت کوین در معرض خطر سقوط بزرگ!

نرخ بیت کوین امروز در مقایسه با روز قبل، 778 دلار سقوط کرد و به مرز 41 هزار و 668 دلاری رسید. طبق اطلاعات ارز دیجیتال، در نمای یک روزه بیت کوین یک تقاطع نزولی بین میانگین‌های متحرک دیده شده که احتمالا باعث شکل گیری شکاف عمیقی در بازار بیت کوین می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر یک تقاطع مرگ در بازار بیت کوین شکل گرفته که نتیجه شکاف بسیار زیاد نرخ این رمزارز با اوج تاریخی آن است. طی دو سال گذشته تعداد تقاطع مرگ بازار بیت کوین بسیار کم بود.

علت عمده سقوط اخیر قیمت بیت کوین در رابطه با تصمیم فدرال رزرو درباره افزایش سرعت روند توقف سیاست‌های پولی تسهیلی است که شامل توقف برنامه خرید 120 میلیارد دلاری دارایی در ماه و افزایش سه مرحله‌ای نرخ بهره بانکی می‌شود.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

روز چهارشنبه برای بیت کوین روز مهمی است. چون در این روز دولت آمریکا آمار مربوط به تغییرات نرخ تورم در آذرماه را منتشر و سیاست‌های آینده فدرال رزرو مشخص خواهد شد.

به نظر کارشناسان فعال حوزه ارزهای دیجیتال، اگر معلوم شود که تورم در ماه گذشته رشد داشته، قاعدتا نرخ بهره در روزهای آغازین سال 2022 رشد خواهد داشت. این اتفاق باعث خواهد شد تا سرمایه گذاران از ورود به بازارهای پرریسک مثل رمزارزها خودداری کنند و سقوط قیمتی بیت کوین ادامه دار شود. احتمالا نرخ بیت کوین تا چهارشنبه نوسانات زیادی ندارد.

در چه صورت بیت کوین 30 هزار دلاری می‌شود؟

الکس کروگر، کارشناس سرمایه گذاری و بنیانگذاری موسسه آیک کپیتال، اعلام کرده که دولت آمریکا قصد دارد چهارشنبه این هفته گزارش نرخ تورم ماه پیش را ارائه دهد. در صورتی که نرخ اعلامی بیشتر از رقم پیش بینی شده باشد، احتمال سقوط قیمتی بیت کوین تا کانال 30 هزار دلاری دور از انتظار نیست.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز