با گران ترین موتورسیکلت جهان در سال 2024 آشنا شوید

ژیوار

در گذشته‌ای نه چندان دور باور عمومی بر این بود که موتورسیکلت‌ها معمولاً قیمتی کمتر از خودرو دارند ولی گویا این موضوع در بسیاری موارد دیگر صدق نمی‌کند و تعداد موتورسیکلت‌هایی که قیمت آن‌ها از قیمت خودرو بالاتر می‌رود روز به روز در حال افزایش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تولیدکنندگان موتورسیکلت بر این موضوع اصرار دارند تا توانایی این محصولات دو چرخ را تا جایی که ممکن است بالا و بالاتر ببرند و همین موضوع یکی از دلایل افزایش قیمت آن‌هاست. در واقع، برندهایی مانند ام وی آگوستا، بی ام و، ایندین و دوکاتی به تازگی موتورسیکلت‌های گران قیمتی تولید کرده‌اند که با قیمتی کمتر از آن می‌توان یک خودرو خریداری کرد.

موتورسیکلت Wraith که توسط کمپانی آمریکایی Combat Motors تولید می‌شود با قیمت پایه 155 هزار دلار گران‌ترین موتورسیکلت جهان در سال 2024 اعلام شده و تنها یکی از آن موتورسیکلت‌هایی است که با قیمتی کمتر از آن می‌توان خودرو خریداری کرد.

موتورسیکلت Wraith از یک چارچوب خمیده تمام آلومینیومی بهره می‌برد و یک پیشرانه دو سیلندر خورجینی نیروی آن را تأمین می کند. این پیشرانه 110 اسب بخار نیرو و 194 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و حداکثر سرعت آن نیز بیش از 257 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

دریان سفر امید

موتورسیکلت Wraith به یک شاسی یکپارچه از جنس آلومینیوم ریخته‌گری شده مجهز است و رینگ‌ها از جنس فیبر کربن BST هستند. سیستم تعلیق عقب به طور کامل قابل تنظیم است و ترمزهای قدرتمند Bringer نیز روی چرخ‌ها به چشم می‌خورند. نکته خاص دیگری که در مورد این موتورسیکلت وجود دارد این است که به تعداد محدود تولید می‌شود و کمپانی Combat Motors قصد ندارد آن را به صورت انبوه روانه بازار کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز