همه چیز درباره شاسی بلند جدید و لوکس چری

جتور تراولر استارگیزر یک شاسی‌بلند جدید چینی است که از فورد برونکو و لندروور دیفندر الهام گرفته ولی قیمتش تقریباً نصف قیمت آن‌هاست. جتور تراولر استارگیزر از توانایی‌هایی منحصر به فرد و طراحی بدنه‌ای زیبا برخوردار است و می‌تواند در بازار شاسی بلندهای لوکس آفرودی به رقابتی تنگاتنگ بپردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جتور تراولر استارگیزر (Jetour Traveller Stargazer) یک شاسی‌بلند لوکس چینی با توانایی‌های آفرودی بالاست. این خودرو در برند زیر مجموعه کمپانی چری، یعنی جتور تولید شده و آمیزه‌ای عالی از قدرت و طراحی زیبا به شمار می‌آید.

ورود شاسی‌بلند جتور تراولر استارگیزر نشان دهنده گام بزرگی رو به جلو برای برند جتور است و مشتریان جوانی را به سوی خودش جذب خواهد کرد. راهبرد کمپانی جتور این است که خط تولید شاسی‌بلندهای خود را گسترش دهد و با این که پیشتر 13 مدل شاسی‌بلند مختلف روانه بازار کرده، باز هم مدل‌های جدیدتری در دست طراحی و تولید دارد.

راز آسمان پایتخت

شاسی‌بلند جتور تراولر استارگیزر با چندین موتور مختلف به بازار عرضه می‌شود تا بتواند به خوبی به نیاز مشتریان پاسخ دهد. این موتور‌های بنزینی و هیبرید-پلاگین توانسته‌اند بین قدرت، مصرف کم و آلایندگی کم توازن خوبی برقرار کنند و برای شرایط مختلف مناسب باشند.

جتور تراولر استارگیزر با سه موتور 1.5 لیتری، 1.6 لیتری و موتور قوی‌تر 2.0 لیتری به بازار عرضه می‌شود. همه این موتورها توربوشارژری هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا توازن خوبی بین قدرت و مصرف کم ایجاد کنند.

موتور 2.0 لیتری توربو بسیار قدرتمند است و می‌تواند 250 اسب بخار نیرو و 390 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند، با این ترتیب هم در بزرگراه و هم در خارج جاده می‌تواند از عملکردی عالی برخوردار باشد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز