کاوازاکی نینجا سریع ترین موتورسیکلت جهان شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاید بارها از خودتان پرسیده باشید که سریع‌ترین موتورسیکلت جهان کدام است. در واقع، عشق به سرعت باعث شد، افراد زیادی به موتورسیکلت علاقه‌مند باشند و دلیل این که موتورسیکلت‌ها هر سال قوی‌تر و سریع‌تر می‌شوند نیز همین موضوع است.

در میان محصولات زیادی که از برندهای معتبری مانند هوندا، بی ام و، دوکاتی و سوزوکی در بازار وجود دارند، موتورسیکلت کاوازاکی نینجا H2R توانسته رقبا را پشت سر بگذارد و برای چندین سال متوالی عنوان سریع‌ترین موتورسیکلت جهان را برای خود حفظ کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت کاوازاکی نینجا H2R به یک پیشرانه چهار سیلندر 998 سی سی و سوپرشارژری مجهز شده است. این پیشرانه از یک سیستم روان‌کننده مستقل بهره می‌برد و ورودی هوای RAM نیز روی آن تعبیه شده است.

راز آسمان پایتخت

پیشرانه کاوازاکی نینجا H2R می‌تواند 321 اسب بخار نیرو و 165 نیوتن‌متر گشتاور (بدون به کارگیری ورودی هوای RAM) تولید کند و حدود 120 اسب بخار بیشتر از همتایان خود در این کلاس قدرت دارد.

همان‌طور که می‌دانید موتورسیکلت‌های خاص ارزان قیمت نیستند و کاوازاکی نینجا H2R نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت این موتورسیکلت در بازارهای جهانی 58100 دلار اعلام شده که تقریباً دو برابر قیمت موتورسیکلت‌هایی مانند دوکاتی Panigale V4 است. گفته می‌شود پیش فروش این موتورسیکلت برای سال 2024 به پایان رسیده و ممکن است بسیاری از علاقه‌مندان مجبور شوند نسخه‌های دست دوم آن را خریداری کنند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز