بورس امروز 7 خردادماه 1401/ پیش بینی وضعیت بازار فردا

لست سکند

شاخص کل بورس روز جاری 11 هزار و 111 واحد نسبت به چهارشنبه کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 553 هزار و 376 واحد رسید و باعث رکود بازار بورس شد. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با سه روز پیش 4 هزار و 252 واحد کم شد و به در محدوده 432 هزار و 541 واحدی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز جاری نمادهای «فولاد»، «خودرو» و « رمپنا» بیشترین اثر را روی کاهش شاخص کل بورس داشتند. امروز هم ارزش کل بازار سهام در محدوده 8 هزار و 871 میلیارد تومانی قرار گرفت. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار هم منفی شد و 451 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول امروز هم به سهام «وبملت» مربوط می‌شد. سپس نمادهای «فملی» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول روزی جاری را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کارشناسی بورس چه می‌گویند؟

به گفته علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه، امروز بورس وضعیت مساعدی نداشت و به نظر وضعیت بازار تا چند روز آینده به همین منوال خواهد بود. عصاری در گفت و گو با اقتصاد آنلاین اعلام کرده که تقاضای سرمایه گذاران در نمادهایی که به تازگی در بازار عرضه شده‌اند نشان می‌دهد این عرضه اولیه‌ها گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هستند. به نظر این کارشناس در روز آینده هم خروج نقدینگی از بازار ادامه پیدا می‌کند و در صورت انتشار اخبار مثبت یا حمایت‌های عملی از بازار، معاملات روند مطلوبی پیدا خواهند کرد.

اطلاعات عمومی:

سهام بپاس را بشناسید

نماد بپاس متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد است که در بازار دوم فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم بیشتر از 152 هزار و 324 میلیارد تومان است. بانک پاسارگاد، شرکت‌های توسعه مدیریت پارس حافظ، سهامی خاص، و نظم آوران شایسته، سهامی خاص، سهامداران عمده این شرکت هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز