امکان رشد قیمت بیت کوین 12 آذر 1401

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 20 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 978 دلاری رسید. به نظر برخی کارشناسان هنوز هم امکان رشد قیمتی بیت کوین و صعود آن وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با اینکه بیت کوین در روز جاری دچار نزول قیمتی شد و به طور کل نوسان نرخ این رمزارز معروف همچنان ادامه دارد، اما هنوز برخی کارشناسان به رشد قیمتی این ارز دیجیتال معروف امیدوار هستند. مایکل ون د پوپ، کارشناس معاملات ارزهای دیجیتال، یکم دسامبر سال جاری اعلام کرد تا زمانی که بیت کوین بالای محدوده 16 هزار و 600 تا 16 هزار و 800 دلاری باقی مانده باشد، انتظار تبعیت از الگوی مشابه سال 2020 دور از انتظار نخواهد بود و هر آن امکان رشد قیمتی وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی تحلیلگران بر این باورند که مانند دو سال گذشته الگویی شکل گرفته که احتمالا منجر به رشد نرخ بیت کوین خواهد شد. سال 2020 نیز بعد از رسیدن نرخ بیت کوین به 17 هزار دلار، رشد قیمتی این ارز دیجیتال اتفاق افتاد. فاین بولد، دیگر تحلیلگر رمزارزها، اعلام کرده که هر زمان قیمت بیت کوین کم شده، همیشه یک روند تسکین به نام خط فایب 0.5 به وجود آمده است. اما این روند تسکین قیمت هدف را در محدوده 18 هزار و 500 دلار تعیین می‌کند.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 0.51 درصد کم شده و به مرز 853 میلیارد دلار رسیده است. حجم کل معاملات نیز طی 24 ساعت اخیر 10.24 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 41.84 میلیارد دلار قرار دارد.

درباره اوکی اکسچنج و مزیت‌های آن بیشتر بدانید

معامله گران بازار رمزارزها از درگاه‌های مختلفی امکان خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال معروف را دارند. اوکی اکسچنج یک بستر مناسب برای کاربران داخلی است که بالغ بر چهار سال سابقه دارد و اطلاعات مربوط به 700 رمزارز نیز در آن وجود دارد. افرادی که از طریق این وبسایت اقدام به معامله ارز دیجیتال مورد نظر خود می‌کنند، بالغ بر 100 پشتیبان آنلاین دارند که همواره پاسخگوی سوالات کاربران هستند.

داشتن اپلیکیشن خرید و فروش رمزارز، پشتیبانی از 700 ارز دیجیتال، امکان معامله با دیگر کاربران بخش تریدر و پشتیبانی تیکت و تلفن از جمله مزیت‌های این ارز دیجیتال هستند که باعث جذب مشتریان زیادی شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز