امکان خرید اقساطی با وام بانک پاسارگاد

در صورتی که فردی قصد خرید آنلاین به صورت اقساطی را به پشتوانه حساب بانکی خود داشته باشد، می‌تواند از خدمت «خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد» استفاده کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک پاسارگاد هم برای پاسخگویی به نیازهای اساسی متقاضیان و هم به منظور ایجاد شرایط مناسب برای خرید آسان و اقساطی، طرح خرید آنلاین اقساطی را تدارک دیده است.

در واقع متقاضیان بدون گذراندن هیچ گونه تشریفات و ارائه وثیقه سنگین، امکان خریداری کالاهای مورد نظر خود را دارند. ضمن اینکه فروشندگان هم با استفاده از این طرح می‌توانند با آسودگی خاطر کالاهای خود را به صورت اقساطی بفروشند و میزان سود خود را افزایش دهند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان به منظور دریافت این خدمت، باید به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کرده و سپس فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند. بعد از انجام این مراحل، فرد به سایت فروشگاه طرف قرارداد مراجعه کرده و برای کالای مورد نظر خود، گزینه خرید آنلاین اقساطی را انتخاب می‌کند. بعد از آن نوبت به احراز هویت و تایید اعتبار است. پرداخت اقساط هم با توجه به مبلغ تسهیلات و شرایط مورد توافق بانک و خریداران انجام می‌گیرد.

جزئیات بیشتر درباره خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

در صورتی که فرد از خرید خود صرف نظر کند، امکان لغو آن با هماهنگی فروشنده وجود دارد. همچنین متقاضیان می‌توانند به طور کلی عضویت خود در این طرح را لغو کرده یا در صورت تمایل میزان اعتبار خود را برای خرید اقساطی افزایش دهند.

پشتوانه اصلی برای خرید آنلاین اقساطی، حساب سپرده متقاضیان در بانک پاسارگاد است. در صورتی که فرد اولین قسط خود را تسویه نکند، مبلغ آن از سپرده وی کسر می‌شود. افراد به منظور اطلاع از جزئیات این طرح بانک پاسارگاد و چگونگی شرکت در آن می‌توانند به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و شرایط مربوطه را مطالعه کنند.

مرتبط با : بانک پاسارگاد
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز