ارزان ترین گوشی های هوآوی در بازار چند؟

برای خرید ارزان ترین گوشی هوآوی موجود در بازار ایران باید ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

به گزارش کاماپرس، موبایلهای هوآوی با تنوع قیمت و مدلی که دارند می توانند هر خریداری را راضی کنند. کسانی که دنبال گوشی ارزان قیمت هستند می توانند مدل مورد نظرشان را در گوشی های هوآوی پیدا کنند.

برای کسانی هم که گوشی با کیفیت و با تجهیزات روز می خواهند هم هوآوی مدلهای مختلفی دارد. ارزان ترین گوشی هوآوی موجود در بازار ایران حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گران ترین گوشی موبایل هوآوی هم با قیمت ۲۱ میلیون تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

آریاک سفر

ارزان ترین گوشی هوآوی

گوشی موبایل Y5 Lite 1 با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت گوشی موبایل Honor 8S 32 GB حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون است.

گوشی موبایل Y5 2019 32GB ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. برای خرید گوشی موبایل Honor 8A 32GB هم باید ۳ میلیون ۳۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان باید هزینه کنید.

گوشی موبایل Y6 Prime 2019 32 GB حدود ۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می شود. قیمت گوشی موبایل Y7 Prime 2019 64 GB حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

گوشی موبایل Honor 10 Lite ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل Huawei Y9s 128GB با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی موبایل Nova 5T 128 GB با قیمت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار موبایل معامله می شود. یکی از گران ترین گوشی های هوآوی مدل P30 Pro 256GB است که ۲۰ میلیون تا ۲۱ میلیون تومان قیمت دارد.

مرتبط با : هوآوی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز