پرفروش ترین گوشی های شیائومی و سامسونگ در بازار چند؟

لست سکند

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 با قیمت ۶ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان یکی از پرفروش ترین گوشی های زیر ۸ میلیون تومان در بازار موبایل است.

به گزارش کاماپرس، قیمت موبایل با اینکه با افزایش قیمت دلار گران تر شد، اما با کاهش قیمت دلار هیچ تکانی به خود نداد. با اینکه خیلی از خریداران منتظر بودند موبایل هم مثل سکه و خودرو و بقیه بازارهای موازی به کاهش قیمت ارز واکنش نشان بدهد،‌اما همچنان قیمت گوشی های موبایل به خصوص برندهای معروف و پرفروش رو به صعود است و خبری از کاهش نیست.

با اینکه ۵ تا ۸ میلیون تومان برای خرید یک گوشی موبایل هم خیلی پول کمی نیست، اما رصد بازار نشان می دهد پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های بازار در همین بازه قیمتی قرار دارند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

شیائومی و سامسونگ در صدر پرفروش ترین ها

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s SM-A207F/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 32 گیگابایت با قیمت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان یکی از پرفروش ترین هاست.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 M2003J15SG با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 128 گیگابایت حدود ۶ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی موبایل موتورولا مدل One Action XT2013-2 با دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت هم ۶ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

قیمت گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i JNY-LX1 با دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت حدود ۷ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان است. گوشی موبایل نوکیا مدل 7.2 TA-1196 DS با دو سیم کارت و ظرفیت 128 گیگابایت همراه با رم 6 گیگابایت حدود ۷ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9a FRL-L22 با دو سیم‌ کارت و ظرفیت 128 گیگابایت با قیمت ۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان در بازار موبایل به فروش می رسد.
قیمت گوشی موبایل دوجی مدل S70 با دو سیم کارت هم حدود ۸ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان است.

مرتبط با : سامسونگشیائومینوکیاهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز