ارزان ترین گوشی های هوآوی و نوکیا در بازار چند؟

قیمت گوشی در طول یک سال اخیر چند برابر شد، تا جایی که برخی شرکت ها به فکر تولید گوشی های مقرون به صرفه افتادند، در چنین شرایطی ارزان ترین گوشی های هوآوی و نوکیا در بازار چند؟

به گزارش کاماپرس، با افزایش نرخ ارز در طول یکسال گذشته در بازار ایران، قیمت لوازم دیجیتال به ویژه گوشی افزایش یافت.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین تقاضا برای خرید گوشی های همراه برای استفاده از برنامه های کاربردی آموزشی از سوی دانشجویان و دانش آموزان افزایش یافت.

همین دو علت کافی بود تا سودجویان بازار تلفن همراه با واسطه گری و افزایش قیمت ها به دنبال سود نامتعارف باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود هستند.

آریاک سفر

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

هرچند که پرچمداران جدید هوآوی معرفی شده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد که سری میت ۳۰ را در بازار ایران ببینیم.

اما پرچمداران ۲۰۱۹ این شرکت یعنی سری P30 و مدل‌های باکیفیتی همچون Y9، آنر ۱۰، آنر ۱۰ لایت و پی اسمارت در بازار موجود است که فروش بالایی دارند. در این میان هوآوی وای 5 با رنج قیمتی بین 2 میلیون 500 تا 3 میلیون و 500 هزارتومان ارزان ترین تلفن همراه شرکت هوآوی در ایران است، در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت گوشی‌های شرکت نوکیا

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر ارزان ترین تلفن همراه نوکیا، نوکیا سی وان با 16 گیگابایت حافظه  است که بین 2 میلیون و 200 تا 3 میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارد، در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : نوکیاهوآوی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز