ارزان ترین واحدهای مسکونی 50 متری در تهران چند؟

لست سکند

گران شدن ملک در تهران خیلی ها را به حاشیه تهران کوچ داد، برخی هم به خرید خانه با متراژ پائین تر روی آوردند و موجب رونق خانه های 40 تا 50 متری در تهران شدند.

به گزارش کاماپرس، هرچند خرید و فروش خانه در یک ماه اخیر با افت شدیدی روبه رو بوده است اما خرید و فروش خانه های نقلی همچنان ادامه دارد و وضعیت معامله آنها بهتر از بقیه خانه ها است، در حال حاضر خانه 50 متری در منطقه کن سولقان حدود 420 میلیون تومان قیمت دارد، اما خانه های این منطقه بیشترشان قولنامه ای هستند، اگر به دنبال خانه ای 50 متری سند دار باشید باید حدود  800  میلیون تا 1 میلیارد تومان هزینه کنید.

با توجه به قیمت ها، خانه های با مساحت کم نیز در بیشتر مناطق تهران ارزان به حساب نمی آیند از همین رو برخی از مشتریان به مناطق پائین تر و یا حتی متراژهای کمتر با عمر بنای بالا روی آوردند.

با بررسی برخی فایل‌های ارائه شده از سوی مالکان در مناطق مختلف، واحدهای مسکونی کوچکتر، در بین فایل‌های پیشنهادی فروشندگان دیده می‌شود.

خانه 50 متری بیشتر در کدام مناطق اند؟

راز آسمان پایتخت

تحقیقات میدانی درباره بازار «املاک ۵۰ مترمربعی و کمتر» نشان می‌دهد، این واحدها در نیمه جنوبی تهران با سهولت بیشتری یافت می‌شوند.

البته در بررسی فایل‌های اخیر برخی بنگاه‌های معاملات ملکی در مناطق شرقی پایتخت نیز فایل‌های متنوعی با نرخ‌های مختلف از سوی برخی مالکان پیشنهاد شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما جست‌وجو در فایل‌های فروش ملک برخی بنگاه‌های معاملات «در مناطق غربی» نشان می‌دهد، واحدهای مسکونی در این مناطق با این میزان مساحت به ندرت وجود دارد و متقاضیان بالفعل واحدهای مسکونی کوچک برای جست‌وجوی بهتر و سریع‌تر می‌توانند مناطق نیمه‌جنوبی، جنوب شرقی و حتی در مواردی مناطق شرقی را برای جست‌وجوی ملک مورد نظر انتخاب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز