ارزان ترین آپارتمان های تا 15 سال ساخت در تهران چند؟

تب قیمت مسکن در شهر تهران اندکی فروکش کرده و به همین دلیل فروشندگان واحدهای مسکونی قیمت های پائین تری برای فروش پیشنهاد می کنند با این حال اگر به دنبال خرید خانه هستید ارزان ترین آپارتمان ها نه در میان واحدهای نوساز بلکه در میان واحدای میان سال با عمر 10 تا 15 سال قرار دارند.

به گزارش کاماپرس، در مورد آینده قیمت مسکن نظرات گوناگونی وجود دارد اما آنچه مسلم است این که در دو هفته اخیر فروشندگان مسکن افزایش یافته و خریداران کم تعداد شده اند به همین دلیل تعداد معاملات به شدت در حال کاهش است.

علت رکودی که اکنون در بازار ایجاد شده این است که خریداران مسکن انتظار کاهش قیمت و تخلیه حباب در این بازار را می کشند و این انتظار ممکن است طولانی باشد. برخی گزارش ها از کاهش کدود 15 درصدی قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران حکایت دارد و افرادی که به قصد سرمایه گذاری املاک و واحدهای مسکونی را خریداری کرده بودند اکنون در بیم از دست رفتن سود خود در فکر فروش هر چه سریع تر این واحدهای مسکونی هستند.

در این شرایط فرصتی برای خریداران مسکن به وجود آمده و آنها می توانند ارزان ترین واحدها را از بین فایل های پیشنهادی انتخاب کنند و ارزان ترین واحدها هم قطعا آپراتمان های نوساز نیستند بلکه واحدهای میان سال با عمر 10 تا 15 سال هستند.

قیمت ها از 800 میلیون تومان آغاز می شود

آریاک سفر

دنیای اقتصاد در گزارشی به ارائه وضعیت بازار این واحدها پرداخته و نوشته است؛ طبق گفته مشاوران املاک، بخش قابل توجهی از تقاضای مصرفی بازار مسکن اکنون به سمت خرید آپارتمان های با عمر بنای ۱۰ تا ۱۵ سال هدایت شده است.

بررسی ها حکایت از آن دارد که قیمت پیشنهادی فروشندگان این واحدها با متراژ کمتر از ۷۰ مترمربع در مناطق متوسط واقع در مرز دو نیمه شمالی و جنوبی پایتخت تهران از محدوده ۸۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و نرخ‌های کمتر از این میزان نیز در مناطق ضعیف‌تر پایتخت و مناطق جنوبی‌تر یافت می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده در دنیای اقتصاد، آپارتمان ۷۵ متری با ۱۲ سال ساخت در خیابان دامپزشکی کوچه عزتی به قیمت متری ۱۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان در معرض فروش گذاشته شده است. بر اساس این گزارش در خیابان پیروزی میدان سرآسیاب آپارتمان ۵۰ متری با ۱۲ سال ساخت متری ۱۷ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین در خیابان کمیل خیابان خوش یاران شمالی آپارتمان ۶۱ متری با ۱۵ سال ساخت به قیمت متری ۱۸ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان فایل شده است.

در جدول زیر برخی آپارتمان های به فروش گذاشته شده با عمر تا 15 سال را به روایت این روزنامه می بینید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز