گران ترین و ارزان ترین آپارتمان ها در غرب تهران چند؟

مناطق غربی تهران از پونک و کن و بلوار فردوس و … تا شهرک راه آهن و دریاچه خلیج فارس گستره وسیعی هستند که قیمت ارزان ترین آپارتمان ها در این محدوده از متری 21 میلیون تومان آغاز می شود و گران ترین آپارتمان ها تا متری 63 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، غرب تهران منطقه ای به نسبت جدیدتر از شرق تهران است چرا که شهر در سه دهه اخیر به این منطقه کشیده شد اما در حال حاضر غرب تهران از نظر قیمت دست کمی از شرق تهران ندارد و در برخی محدوده ها همچون پونک و اطراف دریاچه خلیج فارس، قیمت آپارتمان با مناطق شمالی شهر تهران برابری می کند.

بر اساس جدول منتشر شده در روزنامه دنیای اقتصاد، نرخ‌های پیشنهادی ارائه شده در برخی از محلات مناطق غربی تهران یعنی مناطق مناطق ۵، ۹، ۲۱ و ۲۲ در محدوده میانگین قیمتی پایتخت (حدود ۲۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان) نیز یافت می‌شود که بستگی به نوع محلات دارد.  متقاضیان خرید واحدهای نوساز هم می‌توانند در محدوده قیمتی ۳۵ تا ۴۵ میلیون تومان (بسته به نوع منطقه و محله) به جست‌وجوی ملک متناسب با بودجه خود بپردازند.

ارزان ترین آپارتمان در این جدول در خیابان اشرفی اصفهانی نرسیده به سیمون بولیوار با ۴۸ متر بنا و ۱۶ سال سابقه ساخت به قیمت متری ۲۱ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان عرضه شده است

واحد ارزان قیمت دیگر در این منطقه در بلوار فردوس شرق خیابان شهید ابراهیمی جنوبی قرار دارد این واحد ۷۰ متری ۱۸ سال سابقه ساخت داشته و به قیمت ۲۶ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان در هر متر مربع به فروش می رسد.

آریاک سفر

در جنت آباد جنوبی چهارباغ شرقی یک واحد ۵۵ متری ۱۸ ساله به قیمت هر متر ۳۸ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان به خریداران فروخته می‌شود.

گرانترین واحد پیشنهادی در این جدول در پونک خیابان کمالی قرار دارد این واحد ۶۹ متری ۱۰ سال ساخت است و به قیمت متری ۶۳ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان فایل شده است.

در ادامه جدول منتشر شده در دنیای اقتصاد از قیمت آپارتمان در غرب تهران را مشاهده می کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز