احتمال 40 هزار دلاری شدن بیت کوین !

لست سکند

قیمت بیت کوین همچنان در نوسان است و همچنان نتوانسته بار دیگر خود را به مرز 50 هزار دلاری برساند. این رمزارز نسبت به روز گذشته هزار و 44 دلار رشد قیمتی پیدا کرد و 48 هزار و 418 دلار شد. اکنون برخی معامله گران معتقدند که احتمال ریزش بیشتر نرخ بیت کوین وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته وقتی قیمت بیت کوین با کاهش 9 درصدی مواجه شد و به نرخ 45 هزار و 672 دلار رسید، تحلیلگران بازار رمزارزها عنوان کردند که روی نمودار و میان شاخص درون زنجیره‌ای نشانه‌هایی وجود دارد که احتمال سقوط بیت کوین به مرز 40 هزار دلاری را تقویت می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به گزارش ارز دیجیتال، روز گذشته چشم انداز کوتاه مدت قیمت بیت کوین پس از سقوط به محدوده 45 هزار و 672 دلاری، بدتر از قبل شد. این نقطه قیمتی فاصله زیادی با سطح 50 هزار دلاری داشت و سرمایه گذاران امیدوار بودند که نرخ این رمزارز با جهش آخر هفته مواجه شود و اندکی شرایط آن بهبود پیدا کند.

با این حال و با وجود ریزش‌های زیاد نرخ بیت کوین، اطلاعات کوین دسک بیانگر این است که سرمایه گذاران مایل هستند دارایی‌های دیجیتال خود را حفظ کنند و برای شروع یک روند صعودی دیگر منتظر بمانند.

نظر ایلان ماسک درباره بیت کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، که اخبرا توسط مجله تایم به عنوان شخصیت سال 2021 معرفی شده، اعلام کرده که بیت کوین به عنوان یک ذخیره کننده ارزش، مناسب به نظر می‌رسد. اما ایلان ماسک دوج کوین را برای انجام تراکنش‌ها بهتر می‌داند. در واقع ماسک بیان کرده که اگرچه دوج کوین در پی یک شوخی احمقانه ایجاد شده اما برای انجام تراکنش‌ها مناسب‌تر است. همین عامل باعث شده تا نرخ دوج کوین رشد خوبی را نسبت به روز گذشته داشته باشد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز