بیت کوین باز هم 50 هزار دلاری نشد!

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 590 دلار بالا رفته و به مرز 47 هزار و 45 دلاری رسیده است. امروز بانک مرکزی آمریکا جلسه مهمی درباره بازارهای مالی برگزار خواهد کرد که احتمالا روی نرخ انواع ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین بسیار موثر خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، روز قبل با از بین رفتن احساسات صعودی در بازار، قیمت بیت کوین به نزدیکی کف محدوده نوسانی یک هفته اخیر رسید. قیمت این ارز دیجیتال طی 24 ساعت اخیر 9 درصد کاهش داشته است.

در صورتی که در جلسه امروز بانک مرکزی آمریکا، درباره افزایش سرعت خرید اوراق قرضه تصمیمی اتخاذ شود، احتمالا سرمایه گذاران از بازارهای با ریسک بالا مثل ارز دیجیتال فاصله بیشتری خواهند گرفت.

در نتیجه این عامل باعث خروج بیشتر سرمایه از بازار رمزارزها و افت بیشتر نرخ بیت کوین خواهد شد. در غیر این صورت بار دیگر آرامش به بازار ارزهای دیجیتال برمی‌گردد و به زودی انواع رمزارزها افزایش نرخ خواهند داشت.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

تاکنون چه مقدار از بیت کوین استخراج شده است؟

تاکنون 90 درصد بیت کوین موجود استخراج شده و تنها 10 درصد آن باقی مانده است. در واقع از 21 میلیون بیت کوین، 18.89 میلیون واحد آن استخراج و به بازار عرضه شده و اکنون هم خرید و فروش می‌شود. بنابر گفته‌های کارشناسان و فعالان حوزه رمزارزها، 10 درصد باقی مانده بیت کوین احتمالا تا قبل از سال 2140 میلادی استخراج نخواهند شد.

ضمنا با بررسی‌های موجود به نظر می‌رسد 3.7 میلیون بیت کوین از دست رفته و مفقود شده است. همچنین یک میلیون واحد این ارز دیجیتال در اختیار ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، قرار دارد. درباره این مقدار اطلاعاتی در دسترس نیست، چون شاید ناکاموتو آن را استخراج کرده یا شاید اصلا به این مقدار دست نزده باشد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز