تلاش بی‌نتیجه بیت کوین برای دستیابی به کانال 50 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین امروز هم در دست یابی به کانال قیمتی 50 هزار دلاری ناکام ماند. نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته هزار و 699 دلار دیگر کم شد و به مرز 48 هزار و 744 دلاری رسید. دیدگاه‌های متناقض درباره بیت کوین و دیگر آلت کوین‌ها در این کاهش قیمتی موثر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هنوز هم دولت آمریکا در تلاش است تا نحوه کنترل و نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال را درک کند. چون به نظر کارشناسان حوزه ارزی، رشد بیش از حد بیت کوین باعث سقوط شدید ارزش دلار خواهد شد و بنابراین اقتصاد آمریکا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. حتی بعضی از اعضای کنگره با ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده موافق هستند و بر این اعتقادند که در چنین شرایطی وضعیت دلار آمریکا بهبود پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بیت کوین در مقابل تورم مقاوم است؟

برخی از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که بیت کوین در برابر تورم مقاومت چندانی ندارد. یکی از این کارشناسان، لوکاس اوتومورو است. به گفته اوتومورو، هم زمان با انتشار خبر افزایش تورم در آمریکا، قیمت بیت کوین هم سقوط کرد که این موضوع نشان می‌دهد همین رمزارز هم در مقابل تورم چندان مقاوم نیست.

وی در توئیتر خود به این موضوع اشاره کرده که روز جمعه ابتدا نرخ بیت کوین بالا رفت، اما بعد از انتشار آمار مربوط به شاخص هزینه‌های مصرف کننده در آمریکا و خبر افزایش تورم در این کشور، نرخ آن بار دیگر کم شد.

در واقع به گفته لوکاس اوتومورو، به نظر نمی‌رسد فرضیه ضدتورمی بودن بیت کوین چندان خوشایند باشد. در شرایط کنونی، خروج هفتگی بیت کوین از صرافی‌ها به بیشترین حد خود در پنج ماه گذشته رسیده و همین موضوع می‌تواند یک نشانه از صعود قیمتی این رمزارز در آینده باشد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز