قیمت بیت کوین در 2022 اوج خواهد گرفت!

قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 148 دلار بالا رفت و به محدوده 48 هزار و 855 دلاری رسید. با وجود این افت و خیزهای شدید نرخ بیت کوین، مایک مک‌گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، سال 2022 را زمان موفقیت بیت کوین و طلا می‌داند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مایک مک‌گلون معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال در سال 2022 به 100 هزار دلار خواهد رسید. این رمزارز در حال حاضر یک دارایی ضدتورمی محسوب می‌شود. عرضه ثابت 21 میلیون واحدی بیت کوین موجب شده تا این رمزارز یک دارایی کاملا کمیابی به نظر برسد و همین موضوع هم سرمایه گذاری در آن را جذاب‌تر کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر بسیاری از سرمایه گذاران هم به بیت کوین به عنوان یک دارایی ضدتورمی توجه دارند و آن را یک ابزار مهمی برای حفاظت در مقابل این پدیده می‌دانند. در همین خصوص شرکت بلومبرگ از بیت کوین به عنوان بهترین ابزار برای در امان ماندن از تورم یاد کرده است.

بیت کوین و اتریوم مرگ ندارند

برخی از صاحبنظران و دولتمردان کشورهای مختلف معتقدند که بیت کوین هویت ندارد و ممکن است در زمان آینده از بین برود. اما راس گربر، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری گربر کاواساکی، بیت کوین و اتریوم را مانند سوسک می‌داند! به نظر راس گربر، بیت کوین و اتریوم هرگز نمی‌میرند و بهترین راه برای نگهداری دارایی‌ها در دراز مدت محسوب می‌شوند.

گربر بیان کرده که طی هفت سال اخیر بارها این دو رمزارز تا آستانه نابودی پیش رفتند ولی هر بار قدرتمندتر از گذشته به بازار بازگشتند. در واقع آن‎‌ها درست مثل سوسک‌ها می‌مانند که برای هزاران بلکه میلیون‌ها سال به زندگی خود ادامه می‌دهند. مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری گربر کاواساکی، در ارزهای رمز پایه‌ای که کاربرد ندارند کاری صورت نمی‌دهد و خود را سرمایه گذار بلندمدت تلقی می‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز