حداکثر قیمت بیت کوین تا پایان 2021 چقدر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته هزار و 572 دلار دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 49 هزار و 164 دلاری رسید. با وجود این افت قیمتی ارز دیجیتال معروف، امکان 100 هزار دلاری شدن آن تا پایان سال جاری میلادی غیرممکن به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ بیت کوین در هفته گذشته به کمتر از 46 هزار دلار رسید، ولی از ابتدای این هفته باز هم روند افزایش نرخ آن آغاز شد. با توجه به این نوسانات بازار رمزارزها، احتمالا نرخ بیت کوین تا پایان سال 2021 در محدوده 56 هزار دلاری قرار بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کارشناسان حوزه رمزارزها معتقدند که سویه جدید کرونا به نام اُمیکرون و گمانه زنی‌ها پیرامون این بیماری، باعث افزایش فشار فروش و ریزش اساسی نرخ بیت کوین طی هفته گذشته شد. در واقع همین عامل باعث شد تا اثر رشد چشم گیر این ارز دیجیتال در آبان ماه کاملا خنثی شود.

توکن امیکرون و رشد سریع آن!

امیکرون توکن جدیدی است که هم اسم گونه جدید ویروس کرونا بوده و در سه روز گذشته افزایش قیمتی چشم گیری داشته است. به گزارش ارز دیجیتال، قیمت این توکن بیشتر از 900 درصد بالا رفته و اکنون در مرز 945 دلاری قرار دارد. کارشناسان حوزه رمزارزها بر این اعتقادند که جهش قیمتی سریع این ارز دیجیتال نمونه یک حباب قیمتی غول پیکر است.

این توکن یک پروتکل ذخیره ارز غیرمتمرکز است که بر بستر شبکه لایه دوم اتریوم، یعنی آربیتروم، فعالیت دارد. اُمیکرون تنها در صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ قابل معامله است. براساس داده‌های وبسایت کوین گکو، حجم معاملات 24 ساعته آن در بازار جفت ارز، تقریبا 575 هزار دلار بود.

نکته جالب توجه درباره توکن اُمیکرون این است که کوین گکو هم اطلاعات زیادی درباره عرضه یا ارزش کل بازاری آن در اختیار ندارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز