احتمال سقوط آزاد دوباره بیت کوین

قیمت بیت کوین همچنان در نوسان است و نتوانسته در کانال 50 هزار دلاری ثابت شود. در حال حاضر قیمت این رمزارز در محدوده 40 هزار و 129 دلاری قرار دارد که نسبت به دیروز هزار و 218 دلار کاهش پیدا کرده است. برخی کارشناسان بازار رمزارزها نسبت به اصلاح قیمتی جدید و افت مجدد نرخ بیت کوین هشدار داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعدادی از کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند این افت ناگهانی نرخ بیت کوین و از دست دادن کانال 50 هزار دلاری به دلیل سویه جدید کرونا اتفاق افتاد. طوری که قیمت بیت کوین تا محدوده 45 هزار دلاری هم افت کرد. اما با کاهش واهمه بازار از سویه اُمیکرون و عدم تحقق برخی از پیش بینی‌‌ها درباره خطر این ویروس، دوباره ریسک پذیری بالا رفته و قیمت بیت کوین هم رشد پیدا کرده است. اما هنوز این رمزارز نتوانسته در کانال 50 هزار دلاری ثابت شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در حال حاضر بعضی از تحلیلگران معتقدند بازار رمزارزها باز هم افت خواهد داشت و قیمت بیت کوین یک سقوط آزاد دیگر را هم تجربه خواهد کرد.

نظر کارشناسان نسبت به آینده بیت کوین

قبل از این افت چشم گیر نرخ بیت کوین، اکثر سرمایه گذاران بزرگ و صاحبنظران، به 100 هزار دلاری شدن بیت کوین تا پایان سال 2021 معتقد بودند. اما اکنون این نظر بسیار کمرنگ شده است.

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت مدیریت دارایی بیت وایز، یکی از افرادی بود که نسبت به 100 هزار دلاری شدن بیت کوین ابراز امیداوری ‌کرده بود، اما در حال حاضر نسبت به این موضوع تردید دارد.

به نظر مت هوگان، بعید است که نرخ بیت کوین بتواند طی سه هفته آینده حتی به رکود بالاترین قیمت تاریخی خود دست پیدا کند. هوگان در این باره می‌گوید: بیت کوین احتمالا در سال 2022 به نرخ 100 هزار دلاری می‌رسد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز