احتمال رشد نرخ دلار طی هفته جاری ضعیف است

قیمت مهم‌ترین ارز بازار داخلی به بن بست خورده و با کاهش 0.75 درصدی نسبت به دو روز قبل، در مرز 27 هزار و 740 تومانی قرار دارد. نرخ دلار در بازار متشکل هم با کاهش 0.31 درصدی در مقایسه با پنج شنبه گذشته، 26 هزار و 180 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخلاف رشد قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته، اما نرخ این ارز خارجی امروز کاهش پیدا کرد. کاهش قیمت دلار نشان دهنده این است که هنوز خوش بینی‌هایی درباره مذاکرات برجام وجود دارد و افزایشی‌ها نمی‌توانند در این شرایط کاری از پیش ببرند. به نظر فعالان بازار ارز، شاید با توقف مذاکرات هسته‌ای، کمی افزایشی‌ها فرصت فعالیت داشته باشند، اما بعید است بتوانند دلار را به کانال 29 هزار تومانی برسانند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در چه شرایطی خریداران دلار 28 هزار تومانی را می‌خرند؟

این ارز خارجی طی یک هفته اخیر رشد چندان چشم گیری نداشته و نتوانسته به معامله گران خود سود برساند. طبق اطلاعات موجود، طی دی ماه معامله گرانی سود به دست آوردند که دلار را در کانال 27 هزار تومانی خریدند.

در شرایط حاضر و با توجه به خوش بینی‌های موجود، خریداران در کانال 27 هزار تومانی راحت‌تر فعالیت خواهند کرد و بعید است که در نرخ 28 هزار تومانی خرید چندانی صورت گیرد. در صورتی خریداران در کانال 28 هزار تومانی اقدام به خرید خواهند کرد که نرخ دلار با قدرت از مرز 28 هزار و 20 تومانی عبور کند.

نرخ یورو و پوند هم امروز در مسیر کاهشی قرار گرفتند. قیمت یورو نسبت به دو روز پیش 255 تومان کم شد و به مرز 31 هزار و 792 تومانی رسید. نرخ پوند هم در مقایسه با پنج شنبه گذشته کاهش 322 تومانی داشت و 38 هزار و 114 تومان شد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز