نرخ دلار در کانال 27 هزار تومانی تثبیت شد؛ ضرب الاجل آمریکا برای برجام!

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته کاهش 0.71 درصدی پیدا کرد و 27 هزار و 900 تومان شد. به نظر معامله گران محتاطانه به دنبال پیگیری اخبار مذاکرات وین هستند. همین عامل باعث شده تا دلار در کانال 27 هزار تومانی ثابت شود. اکنون نرخ دلار بازار متشکل هم نسبت به روز گذشته 1.94 درصد کاهشی شده و به مرز 26 هزار و 195 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نظر تحلیلگران بازار ارز درباره قیمت دلار این است که با توجه به کاهش حجم معاملات در گردش بازار ارز و اخبار مذاکرات وین، احتمالا نرخ این ارز خارجی بین کف 27 هزار و 750 تومانی و سقف 28 هزار و 350 تومانی نوسان پیدا خواهد کرد. البته این نرخ تا زمان مشخص شدن نتیجه مذاکرات و انتشار خبر جدید درباره آن قابل تصور است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اخیرا پایگاه خبری آکسیوس، به نقل از برخی منابع معتبر، مدعی شده که دولت آمریکا تا آخر ژانویه یا اوایل فوریه درباره موضوع برجام و تحریم‌های وضع شده علیه ایران تصمیم خواهد گرفت. به نظر معامله گران تحت تاثیر این خبر و اخبار مشابه درباره مبادلات ارزی خود دست نگه داشته‌اند.

نظرات درباره قیمت دلار

به گفته تحلیلگران بازار ارز، در صورتی که قیمت دلار پایین محدوده 27 هزار و 800 تومانی تثبیت شود، احتمال کاهش بیشتر نرخ آن تا مرز 27 هزار و 200 تومانی وجود خواهد داشت. اما اگر نرخ دلاری طی روز جاری افزایشی شود و به مرز 28 هزار تومانی بازگردد، انتظارات نزولی درباره آن تا حد زیادی تضعیف خواهد شد.

امروز نرخ پوند و یورو هم نسبت به روز گذشته کاهش قیمتی داشتند. قیمت پوند در مقایسه با دیروز 0.45 درصد کاهش پیدا کرد و 38 هزار و 328 تومان شد. نرخ یورو هم نسبت به روز قبل 93 تومان افت داشت و به مرز 31 هزار و 814 تومانی رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز