افزایشی ها بازار دلار را در دست گرفتند!

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد امروز نسبت به روز قبل 3.06 افزایش پیدا کرد و 28 هزار و 420 تومان شد. نرخ این ارز خارجی در ساعات پایانی معاملات روز گذشته با قدرت نمایی خریداران از مرز 27 هزار تومان بازگشت و به کانال 28 هزار تومانی رسید. امروز قیمت دلار در بازار متشکل هم 223 تومان نسبت به روز گذشته رشد داشت و در محدوده 25 هزار و 823 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اواخر ساعات معاملاتی روز گذشته خریداران حمایت خوبی از دلار کردند و بار دیگر آن را به محدوده 28 هزار تومانی رساندند. فعالان بازار معتقدند که قیمت دلار روز جاری هم به تصمیم معامله گران بزرگ بستگی دارد. اگر انتظارات صعودی این گروه پررنگ باشد، مانند روز گذشته نرخ دلار رشد پیدا خواهد کرد. اما اگر هدف عمده معامله گران بزرگ در روز گذشته فروش دلارهای خود در نرخ بالاتر بوده و این گروه از بازار خارج شوند، احتمالا قیمت دلار به سمت مرز 27 هزار و 500 تومانی عقب نشینی خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکنون نرخ دلار بالای مرز 28 هزار و 200 تومانی قرار گرفته و می‌توان گفت در حال حاضر بازار به دست افزایشی افتاده است. در شرایط کنونی، نرخ درهم نیز نسبت به روز قبل 0.77 درصد رشد قیمتی داشته و به مرز 7 هزار و 770 تومانی رسیده است. بنابراین قیمت دلار از جانب نرخ درهم، امروز در مدار صعودی خواهد بود.

قیمت دیگر ارزهای مهم بازار طی روز جاری

امروز نرخ پوند و یورو، دیگر ارزهای مهم بازار، هم رشد قابل توجهی پیدا کردند. قیمت پوند نسبت به روز قبل، هزار و 92 تومان شد و به محدوده 38 هزار و 546 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با دیروز 922 تومان بالا رفت و 32 هزار و 111 تومان شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز