قیمت دلار همچنان در سراشیبی سقوط

نرخ دلار بازار آزاد طی روز گذشته 80 تومان دیگر نسبت به چهارشنبه قبل پایین رفت و به مرز 28 هزار و 470 تومانی رسید. طی روز جاری نرخ این ارز پرطرفدار در بازار متشکل با رشد 1.13 درصدی نسبت به دیروز، 28 هزار و 150 تومان شد. به نظر تا معلوم نشدن نتیجه مذاکرات روند خوش بینی‌ها نسبت به آینده برجام و کاهش نرخ دلار ادامه داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قاعدتا انتشار مطالبی درباره احتمال آزادسازی ارزهای بلوکه شده ایران، ادامه دار بودن نگاه مثبت به شرایط بازار و افزایش عرضه دلار روی کاهشی شدن نرخ آن موثر بوده است.

اما اکنون سوال بسیاری از فعالان و سرمایه گذاران این است که کاهش نرخ دلار ادامه دارد؟ البته که نمی‌توان پاسخ قطعی برای این سوال داشت و فقط در صورتی که وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، ادامه کاهش نرخ دلار دور از انتظار نیست.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

به عبارتی شرایط حال حاضر به گونه‌ای است که فشار فروش بازار بسیار قوی‌تر از میل معامله گران بوده و اخبار مثبت مذاکرات هم مانع از رشد قیمت دلار شده و آن را به کانال‌های قیمتی پایین کشانده است.

آخرین اخبار درباره مذاکرات برجام

آخرین اخبار منتشر شده از مذاکرات برجام نشان دهنده این است که دامنه اختلافات ایران و دیگر طرف‌های برجام کاهش پیدا کرده و پرانتزهای باز افت داشته‌اند. با این حال هنوز هم برخی معامله گران نسبت به آینده برجام نامطمئن هستند و معتقدند که به این زودی نتایج مورد نظر حاصل نمی‌شود.

قیمت پوند و یورو، دیگر ارزهای پرمتقاضی بازار، نیز همچنان کاهشی است. نرخ پوند با افت 435 تومانی نسبت به روز قبل، به مرز 38 هزار و 710 تومان رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با دیروز 363 تومان کم شده و در محدوده 31 هزار و 964 تومانی قرار دارد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز