مذاکرات برجام همچنان نرخ دلار را عقب می کشد

لست سکند

قيمت دلار بازار آزاد در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به مرز 28 هزار و 500 تومان رسید. به نظر همچنان معامله گران به اخبار خوش بینانه برجام توجه دارند و نرخ دلار در همین حدود باقی می‌ماند. اکنون قیمت دلار در بازار متشکل به مرز 25 هزار و 807 تومانی رسیده که نسبت به سه روز گذشته 67 تومان بالا رفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر انتظارات کاهشی بازار هم اندکی افت کرده است. به گفته تحلیلگران فنی در صورتی نرخ دلار افزایش قابل توجه خواهد داشت که از مرز قیمتی 29 هزار و 200 تومانی عبور کند. مذاکرات برجام همچنان در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق آخرین اخبار، طرف‌های اروپایی، چینی و روسی این مذاکره اعلام کرده‌اند در صورتی برجام احیا خواهد شد که تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد. با این حال عضو هیئت رئیسه مجلس از افزایش درآمدهای نفتی و آزاد شدن بخشی از منابع بلوکه شدن ایران خبر داده است. ضمن اینکه وزیر خارجه آمریکا هم ادعا کرده که درباره بازگرداندن ایران به برجام با مسکو همکاری می‌کند.

دیدگاه‌های مختلف درباره قیمت آینده دلار

هم اکنون قیمت دلار در مسیری قرار گرفته که افت معناداری را تجربه کرده و از این جهت برخی معتقدند این ارز خارجی خیلی زود در مسیر افزایشی قرار خواهد گرفت. طی یک هفته اخیر قیمت دلار در کانال 28 هزار و 29 هزار تومانی در نوسان بود. اما در این بین برخی معامله گران معتقدند که نرخ دلار در همین محدوده کنونی که قرار دارد، آرام می‌گیرد.

قیمت پوند و یورو، دیگر ارزهای مهم بازار، امروز افزایشی شدند. نرخ پوند نسبت به سه روز قبل 391 تومان بالا رفته و به مرز 39 هزار و 47 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با چهارشنبه قبل 297 تومان زیاد شده و در محدوده 32 هزار و 627 تومانی قرار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز