دلار به کانال 28 هزار تومانی می رسد؟

لست سکند

روز گذشته نرخ دلار بازار آزاد از مرز 29 هزار و 500 تومانی هم عقب نشینی کرد و حتی در نرخ 29 هزار و 300 تومان هم معامله شد. در حال حاضر نرخ این ارز خارجی در صرافی ملی هم بدون تغییر نسبت به روز قبل، در همان محدوده 27 هزار و 395 تومانی معامله می‌شود. براساس اطلاعات موجود، تعداد زیادی از خریداران دلار دیروز از بازار خارج شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افت نرخ دلار طی روز جاری باعث شد تا خریداران بیشتری از بازار خارج شده و معامله گران مبادلات چندانی نداشته باشند. علی باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران، سخنان مثبتی درباره دور جدید مذاکرات بیان کرده است.

برخی فعالان بازار معتقدند در صورتی که کاهش نرخ دلار امروز هم ادامه پیدا کند سطح حمایتی بعدی مرز 29 هزار تومانی است. بعد از آن نرخ این ارز خارجی به سمت کانال 28 هزار و 700 تومانی عقب نشینی خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

البته برخی معامله گران معتقدند که مرز 28 هزار و 700 تومانی یک سد حمایتی مهم برای نرخ دلار است و بعد از آن قیمت این ارز خارجی رشد قابل توجهی خواهد داشت. در واقع این گروه بیان می‌کنند کانال 28 هزار تومانی برای دلار خیلی زود از دست رفت و به همین دلیل دلار در این سطح قیمتی بدهکار است!

دلیل دیگر کاهش نرخ دلار

اخبار ریاض هم در این کاهش قیمتی دلار بی‌اثر نبوده و به نظر مجموع خبرها از وین و کشور همسایه عربی باعث شده تا این ارز خارجی تاب مقاومت در برابر کاهش قیمتی را نداشته باشد.

قیمت پوند و یورو امروز هم کاهشی بود. نرخ یورو نسبت به روز قبل 154 تومان کم شد و در محدوده 33 هزار و 298 تومانی قرار گرفت. قیمت پوند هم در مقایسه با روز قبل 252 تومان کاهش داشت و به محدوده 39 هزار و 564 تومانی رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز