ادامه ریزش نرخ دلار طی روز جاری

لست سکند

طبق آخرین اطلاعات، قیمت دلار بازار آزاد امروز در کانال 28 هزار تومانی هم معامله شد. نرخ این ارز خارجی در نیمه روز جاری به مرز 28 هزار و 770 تومان هم رسید. قیمت دلار صرافی ملی هم با کاهش 405 تومانی نسبت به روز قبل، در مرز 26 هزار و 990 تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخبار منتشر شده از طرف مقامات سیاسی ایران و دیگر کشورهای شرکت کننده در برجام باعث سیر نزولی دلار شده است. میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات برجام، عنوان کرده که پیشرفت در مذاکرات مشهود است و رایزنی‌های غیررسمی فشرده‌ای در قالب‌های متفاوت جریان دارد. اولیانوف معتقد است موانع اصلی درباره مذاکرات برجام روشن‌تر، شفاف‌تر و مشخص‌تر از قبل شده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی از منابع هم از سفر وزیر خارجه کره جنوبی به وین خبر داده‌اند. طبق اخبار این منابع، سفر وزیر امور خارجه این کشور به منظور حل مسئله مربوط به دارایی‌های مسدود شده ایران انجام پذیرفته است. مجموع این خبرها سیگنال برای افت بیشتر نرخ دلار محسوب می‌شود.

در چه شرایطی قیمت دلار کمتر می‌شود؟

محدوده نرخ 28 هزار و 800 تومان و 28 هزار و 200 تومان برای دلار اهمیت زیادی دارد و در صورت شکسته شدن هر یک از مرزهای ذکر شده، زمینه برای افت بیشتر قیمت این ارز خارجی فراهم خواهد شد.

همزمان با کاهش نرخ دلار، قیمت درهم هم نزول پیدا کرد. اکنون نرخ این ارز خارجی مهم با کاهش 5 تومانی نسبت به روز گذشته، در مرز 7 هزار و 945 تومانی قرار دارد.

قیمت پوند و یورو هم در مدار کاهشی هستند. نرخ پوند در مقایسه با دیروز 721 تومان کم شده و در محدوده 38 هزار و 861 تومانی قرار گرفته است. قیمت یورو هم نسبت به روز قبل 630 تومان کاهش پیدا کرد و 32 هزار و 469 تومان شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز