آخرین قیمت آپارتمان 70 متری در خانی آباد/ آبان 1402

آخرین قیمت آپارتمان 70 متری در خانی آباد/ آبان 1402-کاماپرس
ژیوار

خانی آباد از محله‌های قدیمی تهران است که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال به خیابان مولوی، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان وحدت اسلامی و از شرق به خیابان خیام منتهی می‌شود. قیمت آپارتمان در خانی آباد به خاطر نوسانات قیمت همواره تغییر می‌کند. در حال حاضر قیمت آپارتمان ۷۰ متری در این محله تقریبا از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان تا 4 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در خانی آباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 70 متری نورگیر در خانی آباد

یک آپارتمان ۷۰ متری نورگیر در خانی آباد با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده است. واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه قرار دارد که در هر طبقه دارای دو واحد است. این آپارتمان خوش نقشه دارای امکاناتی چون آسانسور و تراس است.

آپارتمان 70 متری خوش نقشه در خانی آباد

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری خوش نقشه در خانی آباد با قیمت ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان دو خواب در طبقه سوم ساختمان واقع شده و ساخت ۱۳۹۶ است.‌ این آپارتمان از امکانات کامل چون پارکینگ، انباری‌ و آسانسور بهره می‌برد. ساختمان مد نظر دارای ۵ طبقه دو واحدی است و از دسترسی محلی بسیار خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

آپارتمان 70 متری یک خواب در خانی آباد

یک آپارتمان ۷۰ متری یک خواب در خانی آباد 3 میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحد ذکر شده ساخت ۱۳۹۵ است و در طبقه دوم ساختمان واقع شده است. این آپارتمان دارای پذیرایی بزرگ، اتاق خواب مستر و نورپردازی زیبا است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 70 متری دو خواب در خانی آباد

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در خانی آباد ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۵ است و در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است. برخورداری از پارکینگ و انباری از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود. واحد ذکر شده تخلیه شده و با سند تک برگ آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 70 متری بازسازی شده در خانی آباد

یک آپارتمان ۷۰ متری بازسازی شده در خانی آباد با قیمت ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس کاربردی است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و ساخت ۱۳۸۶ است. در حاضر این واحد به طور کامل بازسازی شده و از سالن قابل چیدمان و نور عالی برخوردار است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز