قیمت بیت کوین امروز 1 اردیبهشت 1401/ رونق مجدد بازار رمزارزها

ژیوار

قیمت بیت کوین در روز جاری با افزایش هزار و 135 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 42 هزار و 364 دلار قرار گرفت. این رمزارز بعد از چند روز توانست از محدوده کانال 41 هزار دلاری با رشد قابل توجهی عبور کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال قبل از این رشد نرخ بیت کوین را پیش بینی کرده بودند و به نظر آن‌ها قیمت این رمزارز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. مارکوس سوتیریو، تحلیلگر در کارگزاری دارایی دیجیتال گلوبال بلاک، در این خصوص بیان کرده که چشم انداز قیمتی بیت کوین مثبت به نظر می‌رسد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از شاخص احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان، به نظر انتظارات تورمی همچنان پابرجا خواهد ماند و این وضعیت به زودی از بین نخواهدرفت. مجموع این عوامل روی نرخ بیت کوین اثرگذار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

با این حال هنوز بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش در نگاه مردم جا نیفتاده است. این رمزارز معروف از لحاظ نظری ذخیره ارزش بزرگی دارد، اما تا زمانی که 100 میلیون نفر از مردم جهان آن را در اختیار نگیرند و به آن توجه نکنند، چند میلیارد نفر دیگر به این ارز دیجیتال به عنوان یک ذخیره ارزش مناسب توجه نخواهند کرد.

بالا رفتن نرخ آلت کوین‌ها با رشد قیمت بیت کوین

با افزایش نرخ بیت کوین، بازار رمزرارزها جان گرفت و به نظر تحلیلگران امکان جهش قیمتی بیشتر سه آلت کوین تقویت شد. تحلیلگران بیان کرده‌اند در صورت ادامه روند صعودی بیت کوین، در بلندمدت نرخ سه رمزارز اتریوم، اولنچ و ترا هم بالا خواهد رفت.

ضمنا یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده که با رشد نرخ بیت کوین، رمزارز سولانا این پتانسیل را دارد تا 830 درصد بیشتر از نرخ فعلی خود رشد داشته باشد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز