هشدار کارشناسان بازار رمزارز؛ فعلا بیت کوین نخرید!

ژیوار

رفت و برگشت‌های قیمتی بیت کوین ادامه دارد. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز گذشته 502 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 39 هزار و 226 دلاری رسیده است. اما بعضی کارشناسان نسبت به این وضعیت هشدار داده و بیان کرده‌اند تا زمانی که تنش اوکراین و روسیه پابرجاست، شرایط برای خرید این رمزارز فراهم نخواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، کارشناسان حوزه رمزارزها معقتدند که تنها راه بازگشت آرامش به بازار ارزهای دیجیتال، آتش بس دائمی در اوکراین است. در دو روز اخیر، وضعیت کلی بازار بسیاری از ارزهای دیجیتال جالب نبود و بیشتر افزایش قیمت حاصل شده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از بین رفت. روز چهارشنبه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بیان کرد که در گفت و گو با مقامات اوکراینی شرایط مثبتی واقع شده، همین امر نرخ بیت کوین را تا 7 درصد رشد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

اما با ادامه تنش و درگیری‌های اوکراین و روسیه و تلفات نظامی برای هر دو کشور، بازار رمزارزها بار دیگر متلاطم شد و شرایط نزولی را تجربه کرد. ضمن اینکه روز جمعه کاخ سفید و جی7 تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع کردند که یکی از آن‌ها به حوزه ارزهای دیجیتال بازمی‌گردد.

بیت کوین؛ ابزار جدید در مقابل دور زدن تحریم‌ها

پیرو این تحریم جدید، گویا آمریکا مصمم شده تا شیوه نامه‌ای را برای استفاده از ارزهای دیجیتال تعریف کند و به این صورت مانع از دور زدن تحریم‌ها توسط کشورهای مختلف شود. بخشی از اطلاعات این تصمیم آمریکا هم در وبسایت خزانه داری این کشور لو رفت.

طبق گزارش و اطلاعات منتشر شده، اگر درگیری اوکراین و روسیه خاتمه پیدا کند، وضعیت بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، بهبود پیدا خواهد کرد و احتمالا در این بازار یک جهش خوبی رخ خواهد داد.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز