کادو روز مرد : جوراب یک میلیون تومانی!

ژیوار

خرید جوراب به عنوان کادو روز مرد ، بیشتر شبیه یک شوخی است تا واقعیت! اما با این حال اگر برای روز پدر واقعا قصد خرید جوراب را دارید، باید بدانید که این کادو هم دیگر یک خرید ارزان و اقتصادی نیست و با یک گشت و گذار کوتاه در سایت‌های خرید آنلاین، می‌توان جوراب هایی تا بیش از یک میلیون تومان پیدا کرد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از فرارو، امروزه در بازار و سایت‌های خرید آنلاین، جوراب در انواع گوناگون و در رده‌های قیمتی متفاوتی فروخته می‌شود، به طوری که بعضی از جوراب‌ها در این سایت‌ها تا یک میلیون و 100 هزار تومان نیز قیمت خورده‌اند. به طوری که ارزان‌ترین جوراب ها را می‌توان از مترو خریداری کرد.

جوراب‌های صنایع دستی یک میلیونی

جوراب های یک میلیون تومانی موجود در دیجی کالا که با نزدیک شدن به روز مرد، تا صد هزار تومان هم گران‌تر شده و به یک میلیون و 100 هزار تومان رسیده، یک نوع جوراب طرح دار پشمی با ساق متوسط است که به نوعی جزو صنایع دستی ایرانی به شمار می‌رود. این مدل جوراب‌های پشمی و بافتنی در رنج قیمتی گسترده‌ای از 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان وجود دارد. مثلا یک بسته جوراب 4 تایی در دیجی کالا با ارزش یک میلیون و 250 هزار تومان ثبت شده که با یک حساب سرانگشتی، جورابی 312 هزار تومان آب می‌خورد!

دریان سفر امید

جوراب‌های مارک‌دار

در کنار این جوراب‌های پشمی یک میلیون تومانی بدون برند، جوراب‌های مارک دار از جمله جوتی‌جینز، جین‌وست، اوی‌وی‌اس و… نیز به بازار پوشاک داخلی راه پیدا کرده و با قیمت‌های چندصدهزارتومانی به فروش می‌روند. به عنوان مثال در حال حاضر یک جفت جوراب ساق بلند از برند ایرانی کروم 210 هزار تومان قیمت دارد. همچنین یک بسته سه تایی جوراب ساق بلند از برند اوی‌وی‌اس با 389 هزار تومان، یعنی هر جفت 139 هزار تومان به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از برندهای گران‌قیمت جوراب، جوراب‌های استرالیایی جین‌وست است که جفتی 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

از دیگر برندهای ایرانی جوراب با قیمت‌های پایین‌تر، هر جفت جوراب از برند راموان نزدیک به 80 هزار تومان، ناوالس70 هزار تومان، ال آر سی 60 هزار تومان و ادورا 50 هزار تومان قیمت گذاری شده‌اند.

همچنین یک بسته سه تایی جوراب از برند ایرانی کوتون را با 170 هزار تومان، یعنی جفتی 56 هزار تومان و یک بسته سه تایی برند باترفلای را با 120 هزارتومان می‌توان تهیه کرد.

جوراب‌های ارزان چقدر قیمت دارند؟

به نظر می‌رسد با حساب این قیمت‌ها، ارزان‌ترین جوراب‌های مردانه را می‌توان از فروشندگان مترو با 10 هزار تومان خریداری کرد. همچنین در سایت‌های خرید آنلاین نیز برای سایزهای کوچک یعنی 36 تا 38 می‌توان جورابی در رده قیمتی هفت یا هشت هزارتومانی نیز پیدا کرد.

ارزان‌ترین جوراب‌های طرح دار نیز در حدود 11تا 12 هزار تومان قیمت دارند. البته، در رده قیمتی 20 تا 40 هزار تومان می‌توان مدل‌های بسیاری بدون برند با با برند غیر اصل خریداری کرد.

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کادو روز مرد : جوراب یک میلیون تومانی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز