معرفی بهترین چای کیسه ای موجود در بازار

چای یکی از اصلی‌ترین نوشیدنی‌ها بین ایرانیان است و هر فرد معمولا دو یا سه لیوان چای در روز می‌نوشد. با این حال همیشه فرصت کافی برای دم کردن چای وجود ندارد. در این مواقع چای کیسه‌ای که سریع حاضر می‌شود، انتخاب بهتری است. کاما پرس در ادامه به معرفی بهترین چای کیسه‌ای‌های موجود در بازار می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

دبش

صنایع غذایی دبش از دهه 70 به صورت رسمی در زمینه تولید و بسته‌بندی محصولات چای مشغول به فعالیت است . دبش دارای بزرگ‌ترین و مجهزترین ظرفیت خط تولید چای کیسه‌ای در دنیا است و روزانه هشت میلیون چای کیسه‌ای تولید می‌شود.

چای کیسه‌ای دبش در انواع مختلف ساده و میوه‌ای تولید می‌شود. چای کیسه‌ای عصرانه، چای عطری طلایی، چای کلاسیک و ارل گری از انواع چای‌ کیسه‌ای‌های ساده دبش هستند. چای‌های میوه‌ای و طعم‌دار دبش در انواع لیمو و نعناع، دارچین، هل وگل محمدی عرضه می‌شوند.

آریاک سفر

گلستان

صنایع غذایی گلستان در زمینه بسته‌بندی چای دارای بیش از 50 سال سابقه است. چای کیسه‌های گلستان تنوع زیادی دارد. این چای کیسه‌ای‌ها در انواع ساده و طعم‌دار تولید می‌شوند. تی بگ ارل گری، ممتاز هندوستان، خارجه گلستان، معطر، تی بگ تشریفات ممتاز هندوستان و چای رویال بلک لاین از انواع چای کیسه‌ای‌های ساده هستند. چای بلک لاین با طعم هلو، دارچین، لیمو، هل و زعفران از انواع چای کیسه‌ای‌های طعم‌دار گلستان هستند.

احمد

شرمت احمد از سال 1388  زمینه خرید و فروش و صادرات انواع چای و دمنوش و زعفران در حال فعالیت است. چای کیسه‌ای احمد به سرعت رنگ نمی‌دهد و نیاز به زمان کوتاهی برای رنگ‌دهی دارد. این اتفاق به این معنی است که در چای احمد از رنگ مصنوعی استفاده نشده است. چای کیسه‌ای‌های احمد در انواع ساده و ارل گری عطردار بسته‌بندی می‌شوند.

سحرخیز

مجموعه سحرخیز یکی از قدیمی‌ترین فعالان در زمینه عرضه و بسته‌بندی صنایع غذایی است. محتویات چای کیسه‌ای‌ها بدون اسانس و طبیعی است. برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و هوا، از انولوپ برای بسته‌بندی آن استفاده شده است. این چای دارای عطر و کیفیت بالایی است. چای کیسه‌ای هل، زعفرانی و چای سیاه کلاسیک از انواع محصولات سحرخیز هستند.

شهرزاد

چای شهرزاد از سال 1333 در زمینه تولید و عرضه انواع به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. چای سیاه کیسه‌ای و چای ارل گری از انواع چای کیسه‌ای‌های شهرزاد هستند. چای کیسه‌ای سیاه دارای طعم کلاسیک است و عطر ندارد. چای کیسه‌ای ارل گری از انواع عطر و طعم‌دار است. چای کیسه‌ای شهرزاد در بسته‌های 25 عددی عرضه می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : چای احمددبشسحرخیزشهرزادگلستان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز