طلا و سکه چه مسیر قیمتی را دنبال می کنند؟

ژیوار

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 0.29 درصد کم شد و به مرز یک میلیون و 241 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه امامی هم در مقایسه با روز قبل 65 هزار تومان کاهش پیدا کرد و 12 میلیون و 515 هزار تومان شد. به نظر فعالان بازار طلا و سکه، در صورتی که نرخ دلار طی روز جاری بالا رود، احتمال رشد قیمت سکه دور از انتظار نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار هنوز هم موثرترین عامل روی قیمت طلا و سکه است. با توجه به این موضوع، تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار بالای مرز 28 هزار و 200 تومانی قرار بگیرد، سرعت رشد قیمتی سکه افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که قیمت دلار به بالای محدوده 28 هزار و 500 تومانی برسد، نرخ سکه تا مرز 12 میلیون و 800 هزار تومانی هم پیش خواهد رفت.


اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

آینده قیمتی طلای جهانی

نرخ اونس طی روز جاری نسبت به روز قبل 2.1 درصد افزایش قیمتی پیدا کرده و به مرز هزار و 837 دلاری رسیده است. در حال حاضر سرمایه گذاران این بازار منتظر انتشار گزارش چهارشنبه فدرال رزرو هستند. در صورتی که گزارش فدرال رزرو رویکرد مثبتی نسبت به اونس داشته باشد، قیمت این فلز گرانبها افزایش پیدا خواهد کرد. طلا برای ادامه روند صعودی خود نیاز دارد تا ابتدا مقاومت هزار و 848 دلاری را پشت سر بگذارد.

سپس محدوده مقاومتی بعدی برای اونس مرزهای هزار و 851 دلاری و هزار و 879 دلاری خواهد بود. در صورتی که نرخ اونس این دو مرز قیمتی را هم پشت سر بگذارد، مسیر برای حرکت به سمت محدوده هزار و 900 دلاری هموار خواهد شد و بالاترین قیمت برای این فلز گرانبها به ثبت خواهد رسید.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز