قیمت سکه در محدوده 12 میلیون و 500 هزار تومانی باقی می‌ماند؟

لست سکند

امروز نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.71 درصد بیشتر شد و به مرز یک میلیون و 239 هزار و 100 تومان رسید. قیمت سکه امامی هم طی روز جاری نسبت به دیروز 65 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 12 میلیون و 585 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با رشد نرخ دلار و ورود این ارز خارجی به کانال 28 هزار تومانی، افزایش نرخ طلا و سکه دور از انتظار نبود. همین امر باعث شد تا نرخ سکه به محدوده 12 میلیون و 500 هزار تومانی برسد. اگر در ادامه روز جاری نرخ دلار بار دیگر کاهش پیدا کند و به کانال 27 هزار تومانی برسد، نرخ سکه هم از مرز 12 میلیون و 500 هزار تومانی عقب نشینی می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت اونس جهانی

قیمت اونس هم در بازار جهانی همچنان پیش می‌تازد. نرخ اونس طی 24 ساعت گذشته تقریبا 1.1 درصد افزایش داشته و به مرز هزار و 837 دلاری رسیده است. به نظر وجود نگرانی‌های سرمایه گذاران درباره افزایش تورم به بالاترین میزان چهل سال اخیر و افزایش تنش‌ها در مرز اوکراین باعث رشد جذابیت طلای زرد و در نتیجه بالا رفتن قیمت آن شده است.

هم اکنون سرمایه گذاران بازار طلای جهانی منتظر نتیجه جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو هستند که چهارشنبه برگزار خواهد شد. طی این جلسه، تصمیمات درباره افزایش نرخ بهره و مسائل پیرامون آن مشخص می‌شود. به همین دلیل کارشناسان بازار سرمایه بر این اعتقادند که تا چهارشنبه نرخ طلای جهانی تغییرات چندان قابل توجهی نخواهد داشت.

به نظر تحلیلگران فنی، نرخ اونس در محدوده هزار و 830 دلاری دارای حمایت قدرتمندی است. مقاومت پرقدرت قیمت اونس هم در مرز هزار و 848 دلاری خواهد بود که بالاترین قیمت این فلزگرانبها طی دو ماه اخیر محسوب می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز