رونمایی از گوشی اقتصادی سامسونگ

ژیوار

با گذشت سه روز از آغاز سال میلادی سامسونگ از سری جدید تلویزیون های هوشمند و اولین مانیتور 4کا 240 هرتزی خود در جهان رونمایی کرد و در همین راستا، هفته‌ی آینده جدیدترین گوشی اقتصادی خود را هم به رونمایی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس سامسونگ گوشی اقتصادی خود یعنی گلکسی آ 03 با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را 10 ژانویه در ویتنام با قیمت 130 دلار عرضه می‌کند. البته همین محصول با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 152 دلار به متقاضیان فروخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این گوشی اقتصادی سامسونگ به حافظه‌ی قابل ارتقا، صفحه نمایش 6.5 اینچی +اچ‌دی، چیپست 8 هسته‌ای، باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی، سنسور سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسلی مجهز شده است که با سه رنگ مشکی، قرمز و سبز تیره در ویتنام به فروش خواهد رسید.

دریان سفر امید

گفتنی است که سامسونگ برای مشتریان این محصول پیشنهاداتی دارد؛ متقاضیانی که این گوشی را از 10 ژانویه تا 28 فوریه به صورت قسطی خریداری کنند، بدون پیش پرداخت، کوپنی 9 دلاری دریافت می‌کنند که می‌توانند گوشی هوشمند را با مچ‌بند گلکسی فیت2 با اندکی مبلغ بیشتر صاحب شوند.

حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی با رم 3 مدل آ03 سامسونگ در فروشگاه‌های آنلاین ویتنام عرضه خواهد شد و نسخه 4/64 گیگابایتی آن در فروشگاه Mobile World به فروش می‌رسد.

گفتنی است تا هم‌اکنون مشخص نشده است که این محصول فقط در ویتنام عرضه می‌شود یا در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد.

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز