کدام گوشی های سامسونگ ارزش خرید دارند؟

سامسونگ، سالانه نزدیک به 50 گوشی موبایل با قیمت و امکانات مختلف راهی بازار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از این گوشی‌ها، چند سال پیش به بازار عرضه شده و همچنان در بازار ایران وجود دارند. اما می‌توان با همان قیمت یا تنها کمی بیشتر، مدل‌های جدیدتری را خریداری کرد. این مدل‌های جدید، آپدیت‌های بیشتری ارائه می‌دهند و به همین زودی‌ها از مد نخواهند افتاد. در ادامه چند مدل از گوشی‌های قدیمی و جایگزین‌های جدیدشان معرفی خواهند شد؛

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به جای A12 ، تنها با چهار میلیون، A12 nacho بخرید !

A12 حدود یک سال پیش به بازار آمد، اما همین شهریور گذشته، مدل ناچو همین گوشی روانه بازار شدو تنها تفاوت این گوشی جدید با مدل قبلی آن پردازنده‌اش است؛ گلکسی A12 nacho به‌خاطر بهره بردن از تراشه هشت نانومتری Exynos ۸۵۰ پردازش بهتری نسبت به A12 دارد. هر دو مدل با ظرفیت 32 یا 64 یا 128 گیگابایت و دوربین 48 مگاپیکسلی و نمایشگر PLS IPS به قیمت چهار میلیون تومان به فروش می‌رسند، پس چرا مدل جدیدتر را انتخاب نکنیم؟

گلکسی آ ۰۳اس بخریم یا گلکسی آ ۰۲؟

گلکسی A02 سامسونگ چندان قدیمی نیست اما مدل جدیدتری به نام گلکسی A03s هم به بازار آمده است. گلکسی A03s سامسونگ از نظر باتری و پردازنده اوضاع بهتری دارد؛ از پردازنده Helio P35 بهره می‌برد و وزن کمتری هم دارد.

این گوشی تنها 200 هزار تومان از گوشی قبلی گران‌تر است و منطقی است که به جای گلکسی A02 از گلکسی A03s استفاده کنیم. حافظه ذخیره‌سازی هر دو گوشی 32 تا 64 گیگابایت است و هردو از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی بهره می‌برند.

ام ۳۱ و ام ۳۲ هفت میلیون تومانی

حدود دو سال پیش، گلکسی ام 31 وارد بازار شد. پس از آن سامسونگ ام 32 و حتی ام 32 فایوجی را هم روانه بازار کرد. با وجود اینکه گوشی دوم سنگین‌‌وزن‌تر است اما هر دو قیمت یکسان هفت میلیونی دارند و مهم‌تر از همه، گوشی گلکسی ام ۳۲ از قابلیت فایوجی پشتیبانی می‌کند. دوربین 64 مگاپیکسلی آن نیز از دوربین 48 مگاپیکسلی ام 31 بهتر است.

گلکسی آ ۳۲ ؛ نسخه مترقی آ ۳۱

گلکسی آ ۳۱ با قیمت هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بین مدل‌های پرفروش سامسونگ دیده می‌شود. اما یک سال پس از رونمایی آن در سال 99، از گلکسی A32 رونمایی شد. گلکسی A31 دارای پردازنده مدیاتک هلیو پی ۶۵ و دوربین 48 مگاپیکسلی است اما A32 از پردازنده مدیاتک هلیو جی ۸۰ و دوربین 64 مگاپیکسلی استفاده کرده است. باتوجه به اینکه قیمت هر دو گوشی هفت میلیون 200 هزار تومان است، خرید گوشی جدیدتر می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز