موبايل هاي تاشوي سامسونگ ؛ از پرفروش ترین های ۲۰۲۱

لست سکند

گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و فیلیپ 3 از جمله گوشی‌های تاشوی سامسونگ هستند که به دلیل دریافت بهبودهای مهم و قیمت پایین نسبت به مدل‌های قبلی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و از پرفروش‌های بازار سال 2021 بودند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین پست وبلاگ سامسونگ، فروش دو گوشی زد فولد 3 و فیلیپ 3 در ماه نخست سال 2021 از کل فروش نسل قبلی آن طی سال 2020 جلو زد. البته هنوز آمار دقیق در خصوص فروش این مدل گوشی‌های سامسونگ در دسترس نیست. ولی به طور کلی میزان فروش گسترده گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال 2021 نسبت به 2020 چهار برابر اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق پیش بینی قبلی تحلیلگران مجموع فروش گوشی‌های تاشوی ساخت شرکت‌های مختلف در سال 2021 به تقریبا 9 میلیون واحد رسیده است. برآورد شده که تا سال 2023 آمار فروش این مدل از گوشی‌ها 10 برابر شود. براساس آمارهای موجود، حدودا 90 درصد بازار گوشی‌های تاشو جهان را در اختیار سامسونگ است.

چه برندهایی گوشی تاشو تولید می کنند؟

اکنون برندهای دیگری مثل شیائومی و اوپو هم اقدام به تولید انواع گوشی‌های تاشو کرده‌اند. اخبار موجود حاکی از آن است که برند آنر هم قصد دارد تا به زودی از یک مدل گوشی تاشو تولیدی خود رونمایی کند. در صورتی که آیفون هم بخواهد محصولات تاشو تولید و روانه بازار جهانی کند، شمار کاربران این مدل موبایل رشد زیادی پیدا خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که تولیدات برندهایی مثل شیائومی و اوپو فقط در بازار چین عرضه می‌شود و هنوز به بازار جهانی ارائه نشده است. در صورتی که تولیدات این برندها عرضه عمومی شود، قاعدتا استفاده از این مدل‌ها رشد زیادی پیدا خواهد کرد و بازار این دستگاه‌ها گسترده خواهد شد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز