ارزان‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا را بشناسید

لست سکند

امروزه گوشی هوشمند به ابزاری پرکاربرد تبدیل شده و کمتر کسی را می توان یافت که به این وسیله نیاز نداشته باشد. دانش آموزان، دانشجویان، دبیران و اساتید، قشر بزرگی هستند که با شیوع کرونا، ملزم به برگزاری کلاس ها در فضای مجازی شدند و این خود نشانه نیاز بیش از پیش افراد به ابزار دیجیتال از جمله گوشی هوشمند است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اما از سویی با توجه به تورم و تحریم و … قیمت گوشی موبایل به حدی افزایش یافته که اکثر افراد به دنبال ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند هستند.

در همین راستا کاماپرس در این مطلب به معرفی اجمالی ۱۰ مورد از ارزانترین گوشی های هوشمند در سایت دیجی کالا می‌پردازد؛

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل نوکیا مدل سی۲۰

قیمت: ۲ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان

نو کیا سی ۲۰ ، دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ و رم ۲ گیگابایتی از سری گوشی های با کیفیت و مقرون به صرفه این شرکت است که امکانات فنی مناسب و قابل قبولی دارد.

صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۶۹ پی پی ای در هر اینچ، ۲ دوربین در پشت و جلوی گوشی با قدرت ۵ مگاپیکسل همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک و قابلیت عکاسی اچ دی آر از مشخصات دیگر این گوشی است.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۱، شتاب سنج، فن آوری های ارتباطی از قبیل وای فای، بلوتوث، رادیو و دیگر امکانات است که باقیمت ۲ملیون و ۲۴۴ هزار تومان از ارزان ترین و پر فروش ترین های دیجی کالا است.

گوشی موبایل بلو مدل جی۵۰ مگا

قیمت ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان

گوشی بلو مدل جی۵۰، دو سیم کارت، ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایتی، دارای قابی از جنس پلاستیک با مقاومت مناسب است.

جی ۵۰ یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و ۲ دوربین در پشت و جلو با قدرت ۱۲ مگا پیکسل دارد. سیستم عاملش اندروید ۱۰ است و به شتاب سنج، اثر انگشت روی قاب پشتی و فن آوری های مکان یابی و ارتباطی، از قبیل بلوتوث و رادیو مجهز شده است.

این گوشی به مشتریان دیجی کالا با قیمت ۲میلیون و ۱۵۸ هزار تومان پیشنهاد شده است.

گوشی موبایل جی پلاس مدل پی۱۰

قیمت: ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان

این گوشی دو سیم کارت، ظرفیت ۳۲ گیگابایت رم ۲ گیگابایتی است وصفحه نمایش ال سی دی آن با ۲۸۲ پیکسل در هر اینچ، وضوح تصویر متوسطی دارد.

دوربین اصلی با کیفیت ۱۳مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باطری ۳۰۰میلی آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت هم از دیگر امکانات پی ۱۰ است.

این گوشی با نسخه ۱۰ از سیستم عامل اندروید و قیمت ۲ میلیون و ۱۳۵هزار تومان در این بازار اینترنتی دیده می‌شود.

گوشی موبایل ویرا مدل وی۵

قیمت: یک میلیون و ۸۹۳ هزار تومان

ویرا مدل وی۵، دوسیم کارت، ظرفیت ۳۲گیگابایت، رم۳گیگابایت، صفحه نمایش ۶.۱ اینچ ودوربین سلفی ۵مگاپیکسل دارد.

دوربین اصلی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل در کنار دو سنسور ۲مگاپیکسلی از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسورهای دوربین ۳گانه این گوشی هوشمند را تشکیل میدهند.

مدل وی ۵، دارای قابلیت امنیتی حسگر اثر انگشت از نوع فیزیکی وباطری با ظرفیت ۳۵۰۰میلی آمپر ساعت است که طول عمر قابل قبولی را ارائه می‌کند، این گوشی با قیمت ۱ملیون و ۸۹۳ هزار تومان در دیجی کالا موجود است.

گوشی موبایل نوکیا مدل سی۱۰

قیمت: یک میلیون و ۸۰۹ هزار تومان

گوشی نوکیا سی ۱۰ ، دوسیم کارت، ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت از سری گوشی های  با کیفیت نوکیا است که میتواند اکثر نیازهای کاربران را مانند وب گردی،بازی های آفلاین و آنلاین،تماشای فیلم وکلیپ، کار با اپلیکیشن هاو … برطرف سازد.

باطری این گوشی باظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت عمر طولانی دارد ودوربین های پشت وجلوی آن با کیفیت ۵ مگا پیکسل است.

نوکیا سی ۱۰ با ویژگیهای مناسب، برطرف کننده نیازهای کاربران است، این گوشی با تخفیف ۲درصدی به قیمت ۱ملیون ۸۰۹ هزار تومان در اختیار خریداران این سایت است.

گوشی نوکیا مدل سی۱

قیمت: یک میلیون و ۷۷۹ هزار تومان

نوکیا سی۱، دوسیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت با پردازنده مرکزی چهار هسته ای و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، تراکم ۲۹۵ پکسل بر هر اینچ را نمایش می دهد.

دوربین این گوشی سنسور ۵ مگاپیکسلی دارد و می تواند ویدیوهایی با کیفیت ۷۲۰ پی و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند.

نوکیا سی۱ به همراه کارت حافظه میکرو اس دی اچ سی، سن دیسک مدل آ۱ ظرفیت ۱۶ گیگابایت به قیمت ۱ میلیون و ۷۷۹ هزار تومان در دسترس خریداران دیجی کالا است.

گوشی موبایل نوکیا مدل سی ۲

قیمت: یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان

نوکیا سی ۲ ، دو سیم کارت، ظرفیت ۱۶ گیگابایت، رم ۱ گیگابایت، دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی و دو دوربین ۵مگاپیکسلی در جلو و عقب است.

قاب پشتی این گوشی از پلاستیک و قاب جلو شیشه ای است، این گوشی نسخه ۹ اندروید و قابلیت اتصال به شبکه های ۴ جی و بلوتوث نسخه ۴.۲ را دارد.

سی۲ ،مدرن و مقرون به صرفه، جزو پرفروش های دیجی کالا است و با قیمت ۱میلیون و ۷۴۰ هزار تومان در این سایت به فروش می‌رسد.

گوشی موبایل انرجایزر مدل انرجی ای۵۰۰اس

قیمت: یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان

این گوشی دو سیم کارت با ظرفیت ۸ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت، صفحه نمایشی ۵ اینچی و قاب پلاستیکی دارد.

گوشی موبایل انرجایزر به طور پیش فرض از اندروید نسخه ۸ برخوردار است، دوربین اصلی حسگر ۸ مگاپیکسلی و فلش ال ای دی و دوربین جلویی حسگری ۵ مگاپیکسلی دارد‌.

این گوشی را هم اکنون با قیمت ۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان در دیجی کالا می توانید خریداری کنید.

گوشی موبایل نوکیا مدل سی۱

قیمت: یک میلیون و ۶۷۹ هزار تومان

این گوشی نوکیا دو سیم کارت ظرفیت ۱۶ گیگابایت، رم ۱ گیگابایت دارای پردازنده ای چهار هسته ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز و صفحه نمایشی ۵.۴۵ اینچی از نوع ال سی دی است.

دوربین اصلی نوکیا سی ۱ ،سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد، قاب این گوشی پلاستیکی و وزن آن ۱۵۴ گرم است که با قیمت ۱ میلیون و ۶۷۹ هزار تومان در دیجی کالا موجود است.

گوشی موبایل بلو مدل جی ۷ ال

قیمت: یک میلیون و ۵۷۰ هزار تومان

این گوشی دو سیم کارت با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۱ گیگابایت، دارای قابی پلاستیکی با ظاهری چرم مانند که تا حد خوبی مقاومت دارد.

در پشت و جلوی این گوشی دوربین های ۸ مگاپیکسلی وجود دارد و جی۷ ال، تنها ۱۷۳ گرم وزن دارد و برای افرادی با دستان کوچک گزینه مناسبی است.

سیستم عامل اندروید ۱۰ ، شتاب سنج، اثر انگشت روی قاب پشتی، فن آوری های مکان یابی و ارتباطی مانند رادیو، وای فای، بلوتوث و …، از دیگر امکانات این گوشی به شمار می آید که با قیمت ۱ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان ارزانترین گوشی هوشمند در دیجی کالا است‌.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز