عقب نشینی مجدد بیت کوین به مرز 49 هزار دلاری

ژیوار

نرخ بیت کوین طی روز جاری باز هم کاهشی شد و با افت 2 هزار و 4 واحدی که نسبت به دیروز داشت به محدوده 49 هزار و 44 دلاری رسید. گذشته از اینکه نوسانات مداوم قیمت بیت کوین باعث افزایش بدبینی‌ها نسبت به این رمزارز شده، عده‌ای از سرمایه گذاران نیز به مردم هشدار داده‌اند از خرید این رمزارز اجتناب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در ماه نوامبر توانست به مرز 69 هزار دلاری دست پیدا کند اما یکباره دچار اصلاح قیمتی شد و تا نزدیک 30 درصد ارزش آن کاهش پیدا کرد. برخی کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که احتمال سقوط قیمتی بیت کوین در ماه‌های آینده وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

پیش بینی‌های منفی درباره نرخ آینده بیت کوین بسیار اوج گرفته تا جایی که کارول الکساندر، استاد اقتصاد، اعلام کرده که نرخ بیت کوین در سال 2022 احتمالا 10 هزار دلار سقوط خواهد داشت و تمام آنچه که در یک سال گذشته به دست آورده را از دست می‌دهد.

توصیه استاد اقتصاد به سرمایه گذاران رمزارزها

الکساندر به سرمایه گذاران بیت کوین و اتریوم توصیه کرده هر چه زودتر از این بازار خارج شوند وگرنه ضرر زیادی متحمل خواهند شد. به نظر این استاد اقتصاد در حال حاضر بیت کوین بیشتر از آنکه یک دارایی باشد حکم یک اسباب بازی را برای سرمایه گذاران دارد. الکساندر معتقد است که احتمالا باید منتظر تکرار داستان ترکیدن حباب قیمت‌ها در بازار جهانی ارزهای مجازی باشیم. بیت کوین در سال 2018 یکبار بعد از اینکه به مرز 20 هزار دلاری دست پیدا کرد، بلافاصله اصلاح قیمتی خورد و سه هزار دلار کاهش نرخ را به ثبت رساند.

با این حال طرفداران رمزارزها نظر دیگری دارند و معتقد هستند که اکنون حمایت سرمایه گذاران بزرگ و شرکت‌های معتبر جهانی مانع از افت شدید قیمت بیت کوین خواهد شد.

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز