مقاومت سخت بیت کوین در محدوده 50 هزار دلاری

لست سکند

قیمت بیت کوین همچنان در محدوده 50 هزار دلاری نوسان دارد. نرخ این رمزارز معروف نسبت به روز گذشته 392 دلار بالا رفته و به مرز 50 هزار و 751 دلاری رسیده است. به نظر ورود نهنگ‌های جدید به بازار رمزارزها مانع از رشد قیمتی بیت کوین می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ بیت کوین اکنون با یک دیواره مقاومتی سختی مواجه شده است. در واقع این ارز دیجیتال معروف بین محدوده 50 تا 52 هزار دلاری گیر افتاده و امکان عبور از این محدوده را ندارد. عامل اصلی این موضوع هم به نهنگ‌ها یا سرمایه گذاران عمده بیت کوین باز می‌گردد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق اطلاعات موجود یک نهنگ ناشناس بیت کوین طی چند روز گذشته 25 هزار واحد از این ارز دیجیتال را در صرافی بایننس عرضه کرد که همین موضوع باعث توقف قیمتی این ارز دیجیتال در مرز 50 هزار دلاری شد. البته برخی افراد بر این باورند که چنین اخباری خلاف واقعیت بوده و این کار توسط کارکنان صرافی بایننس انجام شده است. در واقع آن‌ها قصد دارند تا میزان ترس بازار را بیشتر کرده و میزان خریدهای خود را بالا ببرند.

نظرات منفی درباره بیت کوین همچنان ادامه دارد

هنوز خیلی از صاحبنظران و افراد معروف نسبت به سرمایه گذاری در بازار رمزارزها به سرمایه داران هشدار می‌دهند. رابرت ام سی کالی، یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آکسفورد، به سرمایه گذاران هشدار داده که نسبت به بازار رمزارزها دقت بیشتری را به کار گیرند. به نظر رابرت کالی، عملکرد بیت کوین از پانزی، طرح کلاهبرداری، هم بدتر است. در واقع کالی معتقد است که بیت کوین هیچ اصول مشخصی ندارد و ارزش پایانی آن هم صفر خواهد بود. به عبارتی بیت کوین یک کوپن با ارزش صفر است که در پایان هیچ عایدی را نصیب خریداران خود نمی‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز