100 هزار دلاری شدن بیت کوین نزدیک است؟

ژیوار

رشد قیمتی بیت کوین همچنان ادامه دارد و این ارز دیجیتال اکنون به محدوده 62 هزار و 283 دلاری رسیده است. نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 2 هزار و 612 دلار رشد داشت. به گفته یکی از تحلیلگران این حوزه، بیت کوین مسیر صعودی خود را به سمت 100 هزار دلار طی چند ماه آینده به پایان خواهد رساند.

به گزارش کاماپرس، آلسیو راستانی، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، بیان کرده که بیت کوین در آستانه ورود به مرحله نهایی بازار صعودی فعلی است که آن را به هدف 100 هزار دلاری نزدیک می‌کند. در این خصوص راستانی به نظریه موج الیوت اشاره کرده که روندهای صعودی قیمت را به پنج قسمت تقسیم می‌کند. وی طبق این نظریه معتقد است که بیت کوین اکنون وارد موج نهایی روند صعودی شده و سال آینده میلادی به اوج خودش می‌رسد. این موج از ابتدای سال 2019 آغاز شده است.

وقتی حرکت این پنج موج به پایان برسد، قاعدتا روند نزولی بازار دور از انتظار نخواهد بود. منتهی راستانی معتقد است که این روند گسترده‌تر از همیشه خواهد بود و احتمالا طی چند سال آینده روی خواهد داد.

دریان سفر امید

بانک مرکزی ایران به دنبال ایجاد ارز دیجیتال ملی

با استقبال زیاد مردم نسبت به ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین، دولتمردان ایران هم در این حوزه دست به کار شده‌اند. روز گذشته علی صالح آبادی، رئیس بانک مرکزی، اعلام کرد که به زودی ارز دیجیتال ملی به صورت آزمایشی عرضه خواهد شد. البته برای این کار باید ضوابط در شورای پول و اعتبار نهایی شود تا ایران هم در زمره کشورهای دارای ارز دیجیتال ملی قرار بگیرد.

در خصوص به کارگیری دیگر رمزارزها نیز صالح آبادی بیان کرد که تصمیم بر تشکیل کارگروهی با همکاری کمیسیون اقتصادی برای بررسی این موضوع است تا موضع بانک مرکزی درباره این بخش کاملا مشخص شود.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز