غرفه ژاپن در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی بازدید مجازی برگزار می‌کند

غرفه ژاپن در نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 دبی با استفاده از فناوری دیجیتال امکانی فراهم آورده تا کاربران اینترنت از سراسر جهان بتوانند به صورت مجازی در این غرفه به گشت و گذار بپردازند.

به گزارش کاماپرس، ژاپن با افتتاح دو وبسایت به عنوان غرفه مجازی ژاپن به کاربران اجازه می دهد تا از ربات های آواتار برای بازدید از راه دور و شرکت در برخی رویدادها در غرفه استفاده کنند.

شهر اوزاکا در ژاپن میزبان نمایشگاه اکسپو 2025 است و مسئولین غرفه ژاپن امیدوارند تا امکان بازدید مجازی بتواند دریچه ای تازه را برای استقبال بازدیدکنندگان از اکسپو فرآهم آورد. در غرفه مجازی ژاپن علاوه بر ارائه تصاویر متحرک و آواتارها از نمایشگاه اکسپوی دبی، بخش هایی برای معرفی نمایشگاه اکسپوی اوزاکا 2025 نیز وجود دارد.

بنا بر اظهار مسئولین غرفه ژاپن، رستوران زنجیره ای سوشیرو در محل غرفه افتتاح شده است و با ارایه سوشی با گوشت حلال میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مطالب مهم و مرتبط:

هیروشی کاشیما، وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن درباره نمایشگاه گفت: ” ما می خواهیم با ارایه جذابیت های ژاپن این رویداد را تا حد ممکن به موفقیت بزرگی بدل کنیم و تجربه خود را برای برگزاری نمایشگاه اوزاکا بالا ببریم”.

نمایشگاه اکسپوی دبی از 9 مهرماه افتتاح می شود و تا 11 فروردین 1401 ادامه دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز