تاثیر مهم نمایشگاه اکسپو 2020 دبی بر کیش و قشم

غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی توانست در جمع 200 غرفه حاضر در اکسپو رتبه هشتم طراحی را به دست آورد. این غرفه 9 بلوک دارد که بخش گردشگری بلوک ورودی آن است. در واقع بازدیدکنندگان از بخش گردشگری می توانند به دیگر بلوک ها وارد شوند.

به گزارش کاماپرس، ولی تیموری، معاون وزیر گردشگری اظهار کرد: “پاویون ایران در اکسپو بیش از 2000 متر مربع مساخت دارد و بلوک گردشگری با مساحت 57 متر در بخش ورودی می تواند فضایی مناسب برای ارایه چشم انداز گردشگری ایران و معرفی ظرفیت های گردشگری آن باشد”.

کیش و قشم آماده میزبانی از بازدیدکنندگان اکسپو 2020 هستند

این مقام رسمی در مرداد ماه اعلام کرد که جزایر کیش و قشم در ایران آماده استقبال از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه اکسپوی دبی 2020 هستند.

فاصله کوتاه دبی با شهرها و جزایر جنوبی ایران به این معناست که بازدیدکنندگان نمایشگاه و گردشگران خارجی می توانند در این رویداد شش ماهه به راحتی به مناطق آزاد این کشور سفر کرده و وارد آن شوند.

راز آسمان پایتخت

با توجه به بیش از 192 کشور شرکت کننده و پیش بینی بیش از 25 میلیون بازدید کننده، این نمایشگاه فرصتی عالی برای ترویج گردشگری ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تیموری گفت که ایران با شعار “ایران، تمدنی باستانی و پایدار با تنوع اقوام” در این مراسم شرکت می کند تا فرهنگ غنی ایرانی را به بازدیدکنندگان معرفی کند. وی خاطرنشان کرد: “شرکت در نمایشگاه برای ارتقاء روابط اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی با کشورهای شرکت کننده در این رویداد است”.

نمایشگاه اکسپوی دبی با یک سال تاخیر به دلیل شیوع کرونا از 9 مهر ماه آغاز و تا 11 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز